Hotel Reykjavik Centrum

IJslandIJslandReykjavik

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Reykjavik Centrum voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 17 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 17 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

21 Reviews over Reykjavik Centrum

• 9Leon30-11-2017

Nog een keer terug!!

Heerlijk hotel met heel vriendelijk personeel. Het hotel ligt midden in Reykjavik en heel veel kroegjes, restaurants en winkels op loopafstand. De douchecabine was wat aan de kleine kant voor ons grote Hollanders, maar dat is ook het enige minpuntje wat ik kon bedenken.

• 9spiekonderweg10-11-2012

een perfecte lokatie lekker centraal

Is een goed hotel overal lekker dichtbij, dacht eerst reyjavik en eten ???? Nou dat is prima bevallen lekker alle soorten restaurants zijn binnen loop afstand. ook allemaal zeer netjes en goed, ook in het hotel zelf kun je goed eten in restaurant of in de bar. De tripjes kun je overal boeken ook in hotel is overal dezelfde organisatie, alles perfect geregeld, bij slecht weer geld terug of nieuwe trip dus beter kan eigenlijk niet. We zaten er tijdens festival week allemaal leuke bandjes opstraat en in de kroegen ook daarna is het er goed toeven.
    we gaan ook zeker terug.

• 8RZ15-07-2012

Zeker aan te bevelen

Perfect gelegen in het oudste deel van de stad om de hoek van de belangrijkste winkelstraat, omringd door restaurants, cafés, terrassen en koffiehuizen. Sfeervol, comfortabel, gemoedelijk maar wel professioneel. De gezellige oude haven (vertrekpunt van walvis- en puffin-excursies) maar ook andere bezienswaardigheden liggen op loopafstand. Voor een stadsbezoek een absolute aanrader.

• 8conny van Aart01-07-2011

Gemoedelijk en modern

Het Reykjavik centrum Hotel is een modern hotel en de bedden liggen heerlijk. De kamers zijn goed met koffie en theezet mogelijkheden. Ook wordt iedere dag thee en koffie aangevuld, en het personeel vriendelijk. Het was wel een lange weg naar boven naar het centrum. De supermarkt is om de hoek. En prachtige excursies die goed geregeld zijn door het hotel.

• 8Bloss22-03-2011

Dejligt centralt beliggende hotel.

Der er kun få minutters gang fra Hotel Reykjavik Centrum til de mange butikker og restauranter der ligger i den gamle bydel. Værelset vi fik var pænt og rent og med minibar og kaffe / te anordning. Dejligt badeværelse med shampoo / badesæbe og masse af varmt vand i bruseren. Havde fra værelset en dejlig udsigt til et lille torv hvor der hang lyskæder i træerne. Vi spiste morgenbuffet på hotellet og der var meget at vælge imellem af både koldt og varmt.

• 10es02-02-2011

Leuk, mooi schoon hotel

Het hotel ligt prachtig is mooi gerestaureerd, heeft een goed ontbijt in een leuke ontbijtzaal en heeft een erg gezellige bar. De kamer is ruim en erg netjes. In de bar zijn ze ook erg vriendelijk, zelfs als je niet een cocktail kan kiezen kan je er één persoonlijk op jouw smaak laten maken, erg leuk en verrassend eens te doen. Alleen je auto kwijt kunnen is iets lastiger, maar het is te doen als je even geduld hebt en wat rondjes rijd.

• 7Edward Banis en Rita Meuleman27-09-2009

Plezierige herinneringen die nooit zullen vervagen

Op onze huwelijksreis hebben wij dit hotel 3 dagen aangedaan. Ook aan het zalige Hemelbed denken we met liefde terug. De kamers waren wel aan de heel kleine kant, maar dat kan ook heel knus zijn, zo met zn tweetjes? Het eten was van een andere planeet zo lekker. Over kindvriendelijkheid kunnen we niks zeggen, want wij hebben nog geen kinderen!

• 9Jose en Hans03-09-2009

Absoluut een aanrader

Een erg leuk en goed hotel met een prima ligging vlak bij het centrum van de stad, alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand. De mensen aan de balie zijn erg vriendelijk en geven goed advies. Excursies en transfer naar het vliegveld kunnen aan de balie worden besproken en achteraf voldaan op de hotelrekening. Onze kamer was erg schoon, ruim en voorzien van alle noodzakelijke dingen. Een klein puntje van kritiek betrof het ontbijtbuffet. De ruimte was aan de kleine kant voor het aantal gasten en het geheel verliep wat chaotisch. Verder echt een aanrader.

• 8David25-06-2009

Nice centrally located hotel

Can't beat the location with this property ... right in the center of the old town with numerous shops and restaurants just minutes by walk away. Clean, efficient rooms although the standard single room is small. Great value for money, especially now since the Icelandic Kroner has devalued so much. Internet access pricey and not included (500 kr/hour or 1500 kr/24 hours). Breakfast buffet adequate but also pricey (2200 kr). Service at front desk is polite and efficient although, as elsewhere in Iceland, just that. Don't expect anything more. I would recommend this hotel to anyone who visits Reykjavik.

• 8Jamison25-06-2009

Reykjavik Centrum

We booked a two night stay here before driving the ring road. Staff was helpful and friendly. Rooms very clean and modern. Location is also good, within walking distance of many bars, restaurants, and a 24 hour supermarket. Only negative is that there is no free parking. A small lot is located less then a block away and only charge during the day. Overall, had a very pleasent stay.

Hotel Reykjavik Centrum info

Hotel type