Hotel Radisson Blu Saga Reykjavik

Hotel Radisson Blu Saga Reykjavik
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Saga Reykjavik voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Radisson Blu Saga Reykjavik in het Nederlands

Nooit meer

Arens
21-10-2017

Net aangekomen in het hotel. We zijn vreselijk vreselijk teleurgesteld. Wat een oude kamer uit het jaar 0. En ze zijn nog alles aan het verbouwen ook. Absoluut geen 4 sterren waard. Alleen de entee hal is mooi. Met zn drieen in een klein kamertje gepropt. Geen kast ruimte. Heel jammer.

Oude reviews (archief)

Behulpzaam personeel

Ace
3-4-2012

Goed hotel aan de rand van het centrum. Ontbijtbuffet stelt niet zoveel voor, avondeten is goed, maar niet goedkoop. Lekkere spa met sauna, maar kinderen tot 16 jaar mogen er niet in. Op donderdag tot diep in de nacht een disco in het hotel, daar werd ik niet vrolijk van, maar als je er van houdt...

Erg vriendelijk personeel, kreeg zelfs een bos bloemen voor mijn verjaardag

Prima zakenhotel

Baxxy
17-10-2011

Hier 3 nachten geslapen. Prima bedden!

Badkamer ook prima, alleen even wennen aan de zwavellucht ipv een lekker sopje.

De ligging is prima! 10 minuutjes lopen naar Reykjavik Centrum en op 5 minuutjes een 24/7 supermarkt.

gezellig, ouderwets, ruimtelijk

Elize
10-3-2011

Een gezellige sfeer, aardig personeel, heel behulpzaam, ruime kamers, lekkere badkamer. Eten is minder, weinig variatie, wel van goede kwaliteit.

Gezellige Bar en ruime kamers

J. van Bemmelen
27-8-2010

Net en modern hotel, dichtbij alle gelegenheden en de binnenstad. Jammer dat je met douchen steeds die zwavellucht ruikt.

Zeer vriendelijk en meedenkend

j.kers
26-8-2010

Hotel met uitstekende prijs perstatie verhouding. Wij verbeleven hier ten tijde van alle aswolkellende die Europa trof. Het hotelpersoneel was uiterst vriendelijk en heeft onze boeking verschillende malen, verzet, verlengd en aangepast en heeft er alles aan gedaan om ons verblijf tiot een succes te maken. Waren heel actief in het zoeken naar mogelijkheden om IJsland te kunnen verlaten en informeerde ons goed.

Je kunt in het restaurant goed en voordelig eten, hoewel er maar een beprkte keus is. Het ontbijt is wel een aanrader.

In het bijzonder de kamer voor gehandicapten is uniek. Enorm ruim, voorzien van alle mogelijke hulpmiddelen en voorzien van twee ruime badkamers, één voor invaliden en een tweede met bubbelbad.

Hotel is gezien prijs ligging en comfort een aanrader

Saai zakenhotel

ester
4-9-2009

Saai maar prima zakenhotel, ietwat afgelegen van het centrum van Reykjavik, ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum.

Matig ontbijtbuffet, zeker voor die prijs! Ik neem de volgende keer een gezellig hotel in het centrum!

super luxe schoon en mooi hotel

Martijn en Karin
24-5-2009

vlakbij het centrum en zeer dichtbij de oceaan.... erg leuk om langs te wandelen.....

Heerlijk hotel!!

Angela
22-12-2008

In november zijn we 3 dagen in dit hotel geweest. Het ligt een beetje buiten het centrum van reykjavik, ongeveer 10 minuten lopen. Erg vriendelijk personeel en goede service, wij hadden een onduidelijke afspraak met het spa centrum wat los van het hotel staat maar bij de receptie van het hotel is dit keurig opgelost. Het spa centrum stelt niet zo heel veel voor dus ga lekker naar de blue lagoon. Tip is om dit te doen als je aankomt of weggaat naar het vliegveld. Het vervoer van en naar hotels en excursies is ook prima geregeld door de reisbureautjes die er zitten. Het ontbijt in het hotel was een beetje simpel voor zo'n hotel maar verder echt super! Het centrum van Reykjavik vonden wij erg gezellig, niet zo groot maar leuke winkeltjes en eetgelegenheden.

Zeer mooi hotel op loopafstand van het centrum. alles schoon en netjes. Ben er 5 dagen geweest met collegas Over het eten in het hotel kan ik niet oordelen omdat ik er niet gegeten heb. Al met al een zeer goed hotel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Saga Reykjavik in Reykjavik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Saga Reykjavik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu Saga Reykjavik scoort een 6.53 uit 10 op basis van 10 reviews.