Kleine hotelsWeer vandaag15°

8 reviews over Hotel Metropolitan in het Nederlands

Te duur hotel

Lola
30-8-2018

Bij aankomst bleef de medewerkster een privegesprek voeren. Geen uitleg, alleen hier is de sleutel. Kleine kamer, toilet en stopcontact onder tafel kapot. Raam kan niet helemaal dicht, ook kapot.. Op website staat ontbijt inbegrepen, is niet zo volgens hun. Er is een mannelijke medewerker die je wel vriendelijk te woord staat en probeert te helpen. Gehorig, te dure prijs/kwaliteit verhouding.

Geen aanrader

Gereisd Alleenreizend in augustus 2018

Dit mag je toch eigenlijk geen hotel noemen!

Theodoor
16-9-2013

De lobby is erg verouderd slecht onderhouden uit. De vloerbedekking op de trap versleten. Kamer 202: een slecht gelegd goedkoop laminaatvloertje. Er zijn twee aparte bedden een hard is als een plank de andere erg doorliggend. De bedrading ligt open en de televisiekabel moet nog ingeplugd worden in een losliggende doos. De wekker is oud en kapot. Van de telefoon blijkt alleen de hoorn met draad nog aanwezig. Douche en toilet: klein. De wand is van plastic en oud. De tegels kapot en smerig. Overal liggen haren. Het toilet is vies. De wastafel daarentegen schoon. Het raam is kapot en wil niet dicht. Er is slechts 2x iemand geweest om een bed recht te leggen en het deksel van het toilet dicht te doen;niet schoongemaakt. De gekruimelde chips zijn niet van hun plaats geweest, er is dus niet schoongemaakt. Het ontbijt is karig. Eieren in een grote schaal zijn in 5 dagen niet veranderd. De partjes sinaasappel werden hergebruikt. De koffie waserg lekker. Er is weinig variatie in het beleg.

Gereisd Zakelijk in Tue Sep 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed eenvoudig hotel midden in de stad.

vermeulen
26-4-2010

goed eenvoudig hotel in het centrum. Goede service maar verwacht geen drie sterren want die zijn er niet.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 26 2010 13:38:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed budgethotel

Tonny
30-7-2009

Op de diverse sites wordt dit hotel slecht beoordeeld. Waarschijnlijk willen deze mensen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Wij hebben er 5 dagen gelogeerd op een driepersoons kamer. Het is allemaal erg eenvoudig. Maar voor dit geld, niet een onvoldoende waard. Wij hebben het hotel alleen gebruikt om te slapen, douchen en te ontbijten. Het hotel is hiervoor prima geschikt. Overdag ben je immers onderweg in het prachtige Ijsland. Het personeel is niet onvriendelijk en helpt je als je daarom vraagt.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Prijs-kwaliteit verhouding klopt wel

Lisette
11-11-2008

Tja, het hotel is niet om aan te zien en kan zeker een opknapbeurt gebruiken. Maarr als je voor 2 pers. voor 230 euro klaar bent (7 nachten inclusief ontbijt (als je de boterhammen roostert gaan ze wel)) Dan mag je ook eigenlijk niet klagen. Warm water ruikt in IJsland naar zwavel, dat ligt niet aan het hotel. De douche is prima en de bedden ook. En je bent toch niet in IJsland om op je hotelkamer te zitten lijkt m? Prima locatie voor mensen die realistische verwachtingen hebben. Hadden we veel meer betaald dan waren we minder mild geweest in ons oordeel.

Gereisd Met partner in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Martijn
7-8-2008

Dit hotel is echt afschuwelijk, de mensen zijn onvriendelijk, de kamers smerig en ontzettend klein. Het voordeel is wel dat je midden in het centrum verblijft

Gereisd Met partner in april 2008

Prima ligging tov van centrum, goede service mbt tot en op

van Lagen
5-3-2008

Prima ligging tov van centrum, goede service mbt tot excursies en informatie. Werd gelijk gereageerd op niet schoonmaken van kamer bij aankomst, gelijk een andere kamer. De kamer die wij hadden was groot genoeg voor 2 personen, andere kamers gezien die kleiner waren. Goede harde bedden, kan ik zeggen als rugpatient Prijs/kwaliteit verhouding is goed, maar je moet er niet te veel van voorstellen.

Gereisd Familie in februari 2008
2007

Ziet er nogal goedkoop uit

Jaap
13-5-2007

Ziet er nogal goedkoop uit. Klachten over zeer luiddruchtige krakende bedden zijn niet verholpen.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Metropolitan in Reykjavik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Metropolitan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.