Hotel Hilton Nordica

Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag6°-1°
Hotel Hilton Nordica
8,6

20 reviews over Hotel Hilton Nordica in het Nederlands

Behalve de wat ongunstige ligging (wat ver van centrum) is dit een van de beste hotels in de stad. Lobby met gezellig haard, excursiedesk. Het ontbijt is een van de beste in de stad maar is niet altijd inbegrepen (hangt af van de boeking). Vanuit de hogere etages mooie uitzichten op de stad.

Prima

Kyona
5-8-2011

Redelijk grote kamer, badkamer met bad.

Shuttlebus naar het centrum.

Ontbijt zeer uitgebreid en goed.

Internet werkte niet in de kamer maar wel in de hal (?)

Kamers voorzijde bovenin fantastisch uitzicht

Henk Oldenhof
28-7-2011

Uitstekend hotel, dicht bij centrum en uitvalswegen. Goed restaurant met vriendelijk en attent personeel. Shuttle service naar centrum Reykjavik. En boek een kamer op de bovenste etages: een fantastisch uitzicht over Reykjavik!

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Nordica voor je op een rij gezet:

Fraai hotel, met heerlijke kamers

Jeroen
14-6-2011

Goede service, mooie kamers, fijn ontbijtje, tourist office in het hotel zelf, perfecte shuttlebus service. Alleen wil je niet altijd met zo'n busje ergens naartoe. Dan ligt het wel redelijk ver buiten het centrum. Overigens, aan de overkant van de weg ligt een park waar geen enkele toerist komt. Wil je eens lunchen tussen de IJslanders? Loop voorbij het sportcentrum, langs de camping en ga op zoek naar het arboretum. Heerlijke lunch en geniet van het mensen kijken.

Als je de minibar niet wilt aanbreken: achter het hotel ligt een supermarkt. Vind je het ontbijt te duur? Naast het hotel zit een koffiezaak met Danish. Geld nodig? Aan het hotel vast zit een bankfiliaal, waar je kunt pinnen. Goed plekje dus.

Compleet

Jaap
25-3-2011

Het is vooral WARM! Je zult het er binnen. Niet koud krijgen.. Mooie kamers, bar, lobby en ontbijt is prima. Goede prijs kwaliteit verhouding..

We hebben hier 4 nachten gelogeerd en vonden het een supercomfortabele plek om vandaar uit de omgeving te ontdekken. Het is een flink stuk uit het centrum maar dat was op voorhand bekend. En met een half uur ben je tot in de haven, dus het valt ook wel mee. Geweldig ontbijt met verse producten. In de bistro kun je heerlijk bijkomen van de dag met een biertje/wijntje en een lekkere maaltijd. Heel betaalbaar. Overallprijs van het hotel: we hadden een superdeal via Icelandair geboekt dus het viel ons reuze mee.

IJsland is fantastisch mooi. Ga zeker nog eens terug.

Geen seconde koud gehad

Jenna
21-12-2010

Heerlijk hotel, luxen stijlvol,warm .We hebben het geen seconde koud gehad.

Mooie kamers ,ruim, van alles voorzien,heerlijke bedden met donzen dekbedden. Je vergeet even dat je iin Ijsland bent.

Ontbijt was elke ochtend een vorstelijk feestje.

24 uurs supermarkt om de hoek, en een heel goed restaurant Aksur vlakbij.

(redelijk van prijs en heerlijk eten )

Receptie vriendelijk en goed.

Enige punt van verbetering is hotel transfer naar de stad,gaat te weining en te onregelmatig waardoor je toch vaak met de taxi terug moet ( 1300 kronen-€8 )

Samengevat verblijf in een top hotel. Zeker een aanrader en wij gaan er beslist nog een keer naar toe.

Aardig hotel, maar ver van de stad

Archeoloogje
25-9-2010

Plus: Goede kamers, fijne bedden. Je hoeft niet perse een kamer met uitzicht op de bergen te nemen, die zie je namelijk ook als je op de lift wacht.Verder liggen er een supermarkt, apotheek en verschillende restaurants in de buurt. Ook het winkelcentrum Kringlan is maar een kwartiertje lopen.

Min: Het hotel ligt wel ver van het centrum. De gratis shuttle gaat niet zo vaak, 's ochtends alleen om 10 en 12 uur. Gelukkig stoppen er wel bussen voor de deurt, maar die gaan niet rechtstreeks naar het centrum (na 2 haltes overstappen).

Heerlijk Hotel

Mischa
12-7-2010

Een aantal dagen in Ijsland vertoeft. Dit hotel is prima. Goed en vriendelijk personeel. kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzijn.

Je kan lopen naar het centrum maar het is wel een wandeling.

een aanrader. Ijslanders zijn trouwens zeer vriendelijk.

Overal worden Creditcards geaccepteerd, zelfs in de kroegen.

uniek !!!

jaap
17-11-2009

ijsland is in de winter heel mooi bij ons veel sneeuw en supper winters het eten is goed in ijsland en de natuur adembenemend! het zwarte strand van vik ,de waterval van gullvos en natuurlijk de gijsers.en de breuklijn van het europeese en het amerikaanse continent. heel mooi !!

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Nordica voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Nordica in Reykjavik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Nordica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.