Bed & Breakfast Guesthouse Sunna

IJslandIJslandReykjavik

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Guesthouse Sunna voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 3 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 3 reviews
  • 7Waardering

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

3 Reviews over Guesthouse Sunna

• 5HenkUtrecht05-10-2016

Mooie locatie maar nooit meer hier

Prima guesthouse op eerste blik.... Echter de sanitaire voorzieningen waren te walgelijk voor woorden. Dus van positieve ervaring de ochtend erop naar een slechte ervaring. In ca. 10 faciliteiten in Ijsland gezeten en deze was slecht. Dan zou ik eerder naar Guesthouse Aurora gaan die is vele malen beter (ook overnacht en upgrade gekregen van gedeelde naar eigen faciliteiten en was gewoon net en lag naast deze).

• 8J.05-06-2012

Prima guesthouse in centrale omgeving

Prima, schoon en centraal gelegen guesthouse met eigen en gedeelte faciliteiten (toilet & douche). Goed ontbijt, gratis internet & wifi. Kamers op 1e, 2e en 3e etage, geen lift. Op iedere etage zijn vier toilets, vier badkamers en twee keukentjes.. Aan het begin van onze rondreis hadden we een kleine kamer (2 éénpersoonsbedden, tafel, stoel, wasbakje, kast), bij terugkomst hadden we een gezelligere, ruime hoekkamer met tweepersoonsbed en ruim balkon. Uitzicht op de Hallgrimskerk, leuke restaurantjes en winkeltjes in de directe omgeving.

• 8mwj.vander.plas08-09-2011

Dichtbij de Hallgrims kerk

Dit guesthouse ligt heel centraal in Reykjavik. De hop on hop off bus stopt bij de kerk en een kaartje is te koop bij de chauffeur. Het hotel heeft een paar eigen parkeerplaatsen achter het hotel, alleen voor de gasten. Het hotel heeft geen lift, wel 3 verdiepingen. De kamers zijn simpel en niet heel groot. Er staan 2 goede bedden in, een klein tafeltje met een stoel, een eigen wasfonteintje en een kledingkast. Het ontbijt is naast de receptie en is simpel maar goed. Het bestaat uit brood, carckers, wat verse groente, gekookte eieren en hartog en zoet beleg en een paar soorten fruit in stukjes gesneden. Het receptie personeel is aardig en erg behulpzaam en spreken allemaal prima Engels. Het centrum van Reykjavik is op loopafstand. Al met al een simpel maar prima slaapgelegenheid om vanuit daar de stad te verkennen.

Bed & Breakfast Guesthouse Sunna info

Facilities