Weer vandaag3°-1°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Guesthouse Baldursbrá voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Guesthouse Baldursbrá in het Nederlands

Een echte aanrader

Vanessa
18-9-2010

Faciliteiten ( onbijtzaal en tv-kamer) zijn niet al te groot. De kamers zijn ruim. Dat geldt ook voor de gezamelijke douche en toilet. Ligt in een rustige buurt en maat 15 minuten lopen van het centrum. Parkeren gratis in de straat.

Ontbijt goed, ook op onmogelijke tijden (05:00).

Goede eetgelegenheid op loopafstand is Café Paris bij het Austurvóllur (park).

Gereisd met partner in september 2010

Je voelt je snel thuis

Jan en Ellen
24-8-2010

Klein, eenvoudig, ruim, rustig, in buurt centrum (15 min lopen). 3 kamers per etage met (uiteraard het is IJsland hé)gezamenlijke douche/wc. Wastafel op iedere kamer en 2 rechte stoelen en een bureautje.(Eigenares Evelyn spreekt ook haar moedertaal Frans, maar ze gaat op vakantie in Egypte naar de kids!)

Haar deurbel is verbonden met haar “mobiele” als ze even weg is, dus je kunt altijd geholpen worden.

Ontbijt goed, zelfs om 04:00!,schoon ja

Er is een gezamenlijke ruimte beneden met TV. Parkeren gratis in de straat.

Tip; op loopafstand richting centrum “restaurant Pisa” (we spraken meer mensen die er voor de 2e keer aten.

Gereisd met partner in juli 2010
2008

Waar wij minder tevreden over zijn is over de voorlichting van touroperator zelf.

Ter beschikking stellen reisdocumenten (erg laat)

Hoge kosten voor openbaarvervoer / museatickets, terwijl de kosten voor OV en musea daar erg laag zijn.

Geen enkele info / instructie mbt omgaan IJslandse Kroon ihkv kredietcrisis. (Advies over cash geld meenemen of reisscheques meenemen had wel gemogen)

Gereisd familie in oktober 2008

De gastvrouw Evelyne is een grote toegevoegde waarde. Ze staat 24 uur per dag tot je beschikking om je te helpen om je weg in IJsland te vinden. De kamers zijn netjes en worden goed schoongemaakt. Hetzelfde geld voor de toiletten en douches. Het ontbijt is erg goed en gevarieerd. De loikatie is erg centraal gelegen.

Gereisd alleenreizend in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Guesthouse Baldursbrá in Reykjavik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Guesthouse Baldursbrá zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.