KinderhotelWeer vandaag4°-3°

6 reviews over Hotel Grand Reykjavík in het Nederlands

Goed hotel

mascha
24-4-2012

Dit hotel ligt iets buiten het centrum van Reykjavik, het centrum ligt op ongeveer een half uurtje wandelen. Het hotel oogt van binnen gezellig. De kamers zijn netjes en compleet. Het ontbijtbuffet was goed verzorgd met ruim voldoende keuze.

Gereisd zakelijk in februari 2012

Mooi hotel

Melanie van Bussel
18-11-2009

Leuke excursies gedaan en een fijne terugkomst in het hotel.

Gereisd met partner in februari 2006
2008

Ik heb van 2 januari tot 7 januari 2008 tijdens een zakenreis in dit Hotel mogen bivakeren. Er was bijna geen personeel waardoor de service bijzonder matig was. Over de prijs/kwaliteit kan ik niet oordelen omdat mijn werkgever een en ander uiteraard betaald heeft. IJsland is duur, dus goedkoop zal het niet geweest zijn! Het eten kan ik alleen maar als DRAMATISCH beschrijven. Werkelijk ranzig(en ik lustnormalerwijze bijna alles). Zelfs het ontbijt was slecht met heel oud brood. De kamers waren weliswaar ruim, maar ze werden blijkbaar zelden schoongemaakt.

Misschien erg negatief allemaal, maar zo heb ik het ervaren.

Gereisd zakelijk in januari 2008

2007

In september 2007 4 nachten verbleven in dit hotel na dat we overgeplaatst zijn vanuit hotel Reykjavik waar iets niet in orde was met de afvoer van het bad.

kamer in het oude gedeelte, was oké, ontbijt gewoontjes maar ook oké.

dikke 1/2 uur lopen naar het centrum.

Gereisd met vrienden in september 2007

Tijdens onze reis door IJsland hebben wij 3 nachten geslapen in dit hotel.

Grand hotel is een prima hotel. De kamers (nieuwe gedeelte) zijn ruim en netjes. In ongeveer 20 minuten loop je naar het centrum. IJsland is een geweldig land en een echte aanrader voor mensen die van rust ruimte en natuur houden en niet bang zijn kou, regen en wind.

Gereisd met partner in september 2007

Goed hotel, ligging is perfect, veel parkeergelegenheid, mooie kamers (nieuwe gedeelte) vriendelijk personeel. Roomservice is duur kwaliteit van het eten matig. Internet is alleen gratis in de lobby van het hotel. Op de kamer moet je ervoor betalen. Kom er wel graag terug.

Gereisd zakelijk in mei 2007

Stedentrips.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Reykjavík in Reykjavik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Reykjavík zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.