Hotel Fosshotel Reykjavik

IJslandIJslandReykjavik

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Fosshotel Reykjavik voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 3 reviews

8FantastischScore uit 3 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Fosshotel Reykjavik

• 8Lycke14-04-2019

Top hotel met goede service!

Super fijn hotel! Wel groot, maar service was heel persoonsgericht. Vriendelijke mensen achter de balie en konden veel vertellen over IJsland. De kamer rook wel wat muf en we mochten daardoor van kamer wisselen. Dit hoefde voor ons niet, maar top service! Veel tours hebben een stop voor het hotel en je kan in het hotel zelf ook broodjes halen voor bvb onderweg. Ontbijt was ook super. Voor ieder wat wils. Prijs was wel redelijk hoog, maar gewoon goed voor IJslandse begrippen. Ligging met uitzicht over de bergen, de stad of het meer is prachtig. Zeker op de hogere verdiepingen. De parkeerplaats was op het moment wel gesloten. Dat leverde parkeerproblemen op. Niet erg dicht bij het centrum, maar met het OV vanaf het hotel prima te bereiken.

• 8Tessa28-02-2018

Goed hotel op een fijne locatie!

Heel fijn hotel, de kamer was prima. De bedden leken eerst erg hard, maar lagen toch erg lekker. De locatie is top, alle tourbussen stoppen voor het hotel en het centrum is te voet goed te doen.

• 8F. Droste09-08-2016

Een goed toeristenhotel

Het is een groot, nieuw, schoon, strak en modern vormgegeven viersterrenhotel. Het ligt in het centrum waarbij de leuke en lange winkelstraat Laugavegur alsmede de zee op 3 minuten lopen is. Het uitzicht is fantastisch. Het is een echt toeristenhotel waarbij busladingen toeristen in-en uit worden geladen maar toch heerst er wel rust. De kamers en badkamer zijn functioneel doch prima en worden elke dag schoongemaakt. De bedden zijn prima maar met ons inzien iets te harde matrassen. Het personeel is zeer vriendelijk en adviseert eerlijk. Het diner is erg goed, het ontbijt is uitgebreid. Het café (Beergarden) van het hotel is een aanrader.

Hotel Fosshotel Reykjavik info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV