Weer vandaag3°-1°
Hotel Center Arnarhvoll

We hebben een aantal aanbieders voor Center Arnarhvoll voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Center Arnarhvoll in het Nederlands

centraal gelegen

geo_strobbe_1,
11-3-2018

Pluspunt is ligging in het centrum, rechtover het concertgebouw harpa.

Kamers zijn aan krappe kant, maar wel goede matrassen. De badkamer is soms heel klein (wisselt naargelang verdiep/kamer). Wij logeerden daar een 2de maal en hadden een kleine badkamer met een plaatsbesparende douche die bestond uit een glazen wegdraaischerm; heel onhandig en ganse vloer onder water.

Restaurant op 8ste vd biedt mooi uitzicht op de baai en harpa. Ontbijt en betaalbaar avondmaal heel goed.

Gereisd met partner in maart 2018

Fijn hotel op een perfecte locatie

Christien
25-1-2016

Prachtig gelegen aan de baai. Alles is zeer goed verzorgd. Als je een excursie hebt geboekt, word je voor de deur opgehaald. Ligt op 2 minuten lopen van de belangrijkste winkelstraat. Uitzicht vanuit de eetzaal/bar is grandioos. Je kijkt uit over de baai en het bijzonder verlichte concertgebouw (de Harpa).

Fijne plek voor een hapje en drankje na een volle dag.

Eén minpuntje Het water van de jacuzzi was erg heet, niet iets waar je in blijft zitten.

Gereisd met partner in maart 2015

Prima hotel op leuke locatie

nelenjacques
16-7-2014

Een modern hotel met goede kamers, wat klein maar ruim voldoende met zitje, koffie en theefaciliteiten en kluisje. Vraag om een kamer met uitzicht op zee : prachtig. De ontbijtzaal/bar op de 8e etage : prachtig uitzicht, goed ontbijt . Het restaurant heeft een beperkte kaart, maar we hebben er lekker gegeten.

Gereisd met partner in februari 2014

Kleine kamertjes

mbrouwer_nl
28-5-2012

Als je pech hebt krijg je een piepklein kamertje, waar nauwelijks plek is om je koffer neer te kunnen zetten zonder de weg naar je bed of de badkamer te blokkeren.

Baliepersoneel verschilt nogal wat je aantreft. De ene keer perfect geholpen, de andere keer een opeenstapeling van vergissingen. Sanitair en bed zijn verder uitstekend, gratis wifi en waterkoker met thee en koffiezakjes zijn een prima service. Ook het ontbijt is uitstekend en ruim gesorteerd op de bovenste verdieping met uitzicht over de stad. Als je met een open raam slaapt, heb je wel last van geluid van het verkeer, je zit immers in de stad. Elders op IJsland is dat geen probleem.

Gereisd met partner in mei 2012

Hotel Arnarhvoll is een prima plaats om de stad te verkennen. Recht tegenover het nieuwe operahuis en ongeveer 3 minuten lopen van de centrale winkelstraat.

Eten wat prima voor elkaar.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Goed hotel bij het centrum.

Dennis
16-2-2010

Net teruggekomen van 5 dagen Reykjavik.

Via internet bij Centerhotel Arnarhvoll uitgekomen.

Onze bevindingen:

Positief:

- ligging perfect, net buiten het centrum, binnen paar minuten in de winkelstraat.

- voor 10 euro p.p. gebruik maken van de spa faciliteiten: sauna, stoom cabine en warm bad.

- behulpzame personen bij de receptie.

- rustig.

- croissants en koffie bij vertrek om half 5 's nachts.

- uitzicht vanaf het restaurant super.

- gratis internet op de hotel kamer.

- heerlijk bed.

Negatief:

- ontbijt was vrij beperkt

Qua vervoer naar de airport en excursies. Allemaal perfect op elkaar aangesloten.

Ook met de bus ging het heel erg makkelijk.

Wij hebben een exercusie gemaakt naar de blue lagoon en de golden circle.

Beide aanraders.

Dit hotel is zeker aan te raden.

Gereisd met partner in februari 2010

ligt mooi aan de baai vlak bij de haven

hetty mattaar
11-4-2009

zeer modern hotel. ook voor 2 volwassenen en 2 kinderen in 1 kamer regelen ze dit goed, extra matras op de grond), zie je niet bij veel reisorganisaties goed geregeld (meestal onmogelijk)

Gereisd met jonge kinderen in april 2009
2008

Top Hotel!

Patrick
18-10-2008

Super hotel! Mooi design, alles nog vrij nieuw. Helaas werkte de spa nog steeds niet. De sauna werd momenteel getest door proefpersonen (???) maar kon volgens de receptie ieder moment open gaan. De kamer was wat klein maar zag er hardstikke mooi uit. En belangrijker: hij was helemaal schoon. De receptie was erg vriendelijk en maakten voor ons reserveringen. Net als in de rest van Ijslad spraken de receptionisten zeer goed Engels. Enige nadelen: Met douchen komt er water op de badkamervloer. En je hoort redelijk goed wat er op de gang gebeurd. Voor de rest een top hotel!

Gereisd met partner in oktober 2008

Zoujuist terug gekomen van een weekje IJsland

Matt van Beeren
28-4-2008

Zoujuist terug gekomen van een weekje IJsland. We logeerden daarbij in het splinternieuwe Hotel Arnarhvoll in het centrum van Reykjavik. Dit hotel was nog niet helemaal af - de spa werkte nog niet - maar het was desondanks uitstekend toeven. Met een fantastisch uitzicht op de baai ten noorden van Reykjavik, het centrum op loopafstand en prachtige trendy kamers met superbedden (ik ben 1.92)hadden we geen betere keus kunnen maken. Ook het restaurant op de top-floor was erg goed. Kortom, een echte aanrader!

Gereisd met partner in april 2008

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Center Arnarhvoll in Reykjavik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Center Arnarhvoll zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.