Appartement Bolholt

IJslandIJslandReykjavik

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Bolholt voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 3 reviews

6.7VoldoendeScore uit 3 reviews
  • 6.7Inrichting
  • 6.7Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement infoTonen op kaart

3 Reviews over Bolholt

• 7eejjw27-08-2014

Prima plek

De eerste en laatste nacht van onze vakantie verbleven wij hier. De inrichting is op het eerste oog netjes, alleen de gordijnen misten wat haakjes en de bedbank was een beetje oud. Als je deze uitklapt (kamer nr 10) kon je er niet meer langs, maar versperde hij de doorgang. Alles voor de keuken was aanwezig en het appartement was schoon. Goede WIFI ontvangst. De lobby was, bij terugkeer na 2 weken, opgeknapt en alles is wat duidelijker aangegeven.

• 6Crime26-08-2014

Aardige plek

Bolholt Apartments, via touroperator geboekt. Dichtbij Reykjavik (30 minuten lopen of 10 met de auto). Goedkoop, dus echt een uitzicht heeft het niet (de achterkant van een bedrijf). Alles gebeurt online, we kwamen aan en de sleutel lag in een enveloppe. Het appartement was simpel ingericht,maar doeltreffend. Alleen zat de kraan los, douchekop lekte hier en daar, gordijnen sloten net niet goed genoeg. Ach, er is altijd wel iets op aan te merken, voor de prijs had ik alleen net iets meer verwacht. Aan de andere kant is het IJsland, niets is goedkoop. Je moet er alleen rekening mee houden.

• 7Stoel11-06-2014

Simpel maar doeltreffend.

Als het belangrijkste is, een plek om te slapen en eventueel zelf iets te bereiden, dan is dit prima. Buiten sta je raar te kijken, waar is het? en hoe kom je binnen? Maar eenmaal binnen en op de verdieping van de appartementen aangekomen. Prima, gratis internet, goed twee persoonsbed, prima slaapbank. Makkelijk te vinden en te bereiken.

Appartement Bolholt info

Facilities