Appartement Apartment K

7 reviews over Appartement Apartment K in het Nederlands

Zeer centraal gelegen

Aad
19-4-2014

Van ons appartement geen foto te vinden op internet. Was dan ook niet bijzonder. Het ligt echter fantastisch. In de winkelstraat. Nadeel is dat er de hele dag en nacht verkeer rijdt. Ook op spikes, wat veel herrie maakt.

Inrichting is Ikea. Op zich goed, maar erg klein. Iedere stap van de bovenburen hoor je, dus als ze vertrekken om 5 uur dus ook.

Op zich goed, maar zeker niet wat je verwacht aan de hand van de foto's. Er zijn diverse appartementen, dus zullen er ongetwijfeld ook andere, betere, zijn. Te voet is alles prima te belopen. Winkel om de hoek en van en naar vliegveld is ook goed geregeld.

geweldige ligging

TonBot
31-5-2013

Het appartement ligt in een zijstraat van de winkelstraat, het is groot genoeg voor 4 personen.

de badkuip is voor oudere een probleem, een trapje op en dat er in stappen.

Voor een paar dagen is het een aanrader.

Heel gewoon, maar wel leuk.

Corinne
14-4-2013

Design is teveel gezegd, en ik weet niet waar al die foto's vandaan komen, maar zo zaten wij echt niet. Wel leuke plek, en prima appartement, maar de verwachtingen waren hoger. Pluspunten: zeer centraal gelegen, niet duur en redelijk nieuw. Minpunten: veel looplawaai van bovenburen en hele vieze plinten.

Fantastische plek!!

t.moldijk
9-12-2010

perfect gelegen in het centrum, mooi ingerichte designapartementen en zeer vriendelijke eigenaar en medewerkers.

Prima stek op een centrale plek!

sabloniere
    24-10-2010

Apartment K is zoals de naam al doet vermoeden geen hotel maar een appartement. Zeer smaakvol en compleet op een uiterst centrale lokatie in de stad. Alles op loopafstand, in een zijstraatje van de hoofdweg (Bankastraat) waardoor je wel de bereikbaarheid maar niet de drukte hebt. Wij hadden een boetiekappartement geboekt voor 2 personen. Ruim appartement, voorzien van een zithoek, eettafel, goed uitgeruste keuken en een prima bed. Douche was netjes en schoon. Geen dagelijkse schoonmaak, eens per 3 dagen wordt er gepoetst en worden de handdoeken verwisseld. Een 24/7 supermarkt ligt om de hoek, waar je 's ochtends vers brood kunt halen. Prima prijs voor wat er wordt geboden, een aanrader!!

Appartementen zijn op verschillende locaties gelegen. Wij zaten midden in het centrum, alles op looptafstand. Prima service. Appartementen voor 4 personen zijn niet heel groot (1 slaapkamer en 1 slaapbank in de kamer en daarnaast weinig zitruimte meer in de kamer), maar als je niet hele avonden met 4en in het appartement bent is dat geen enkel probleem. Bovendien wordt dit in de folder aangegeven, dus niet iets om over te klagen. Appartementen zijn erg netjes. Je moet wel wennen aan de zwavellucht van het water, maar dat is overal heeft niets met appartement te maken.

Moderne appartementen

Remy
        1-8-2010

Moderne appartementen in hartje centrum. Appartementen zijn modern ingericht. De eigenaar heeft verschillende appartementen door de hele stad.

Hij is zeer behulpzaam als je een probleem hebt. Als je hem belt staat hij snel bij je voor de deur.

Ideaal voor een stedentrip.

We hebben een aantal aanbieders voor Apartment K voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apartment K in Reykjavik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apartment K zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.