Hotel Alba Guesthouse

Hotel Alba Guesthouse

Kleine hotelsWeer vandaag3°-1°
7,9

4 reviews over Hotel Alba Guesthouse in het Nederlands

na een prachtige trekking gemaakt te hebben vanuit Landmannalaugar 's middags om 13.00 uur aangekomen in Guesthouse Alba. We mochten nog niet inchecken omdat dat pas vanaf 15.00 uur mogelijk was. Gevraagd of er al 1 kamer vrij was waar we onze intrek in konden nemen om na een trekking van 7 dagen wat op te frissen was het antwoord van de aanwezige leiding: het is zomers weer, ga maar naar het zwembad in de stad om je op te frissen. Ze was niet van plan om haar schema voor ons helemaal in de war te gooien, ze verwachtte 30 gasten voor de nacht (achteraf bleek dat er slechts 2 kamers bezet waren die nacht). Als we hadden willen douchen, hadden we de dag ervoor ook moeten reserveren, dan zouden we wel een sleutel kunnen krijgen (?).

Voor "vroegvertrekkers" kan er geen cracker met een kuipje jam af, je kunt een kop koffie krijgen en verder niet zeuren.

Buiten de leiding is het aanwezige personeel heel vriendelijk.

Voor wandelaars is het guesthouse iets te ver van het centrum verwijderd.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Goede keuze

Koos en Linda
19-8-2009

Guesthouse Alba is een keurig nette, schone, modern ingericht guesthouse, buiten het centrum in een rustge woonbuurt. Het ontbijt was prima verzorgd. Nette kamers, vriendelijke leiding. Wij kunnen Alba aanraden

Gereisd met partner in augustus 2007

mooi . modern en sfeervol guesthouse

helen de viet
6-5-2009

het guesthouse is modern doch zeer sfeervol, erg schoon en de mensen zijn er vriendelijk.

Het ligt op een prettige afstand van "downtown" reykjavik waardoor alles niet ver is, maar vergenoeg om het rustig te hebben.

het ontbijt is simpel maar goed en vers.

zelfs bij een vroege vlucht staat het klaar!

als we terug gaan naar ijsland gaan we zeker weer naar guesthouse alba ( en we boeken zeker weer via dezelfde organisatie)

Gereisd met partner in september 2005

2008

Prima guesthouse

Wendy
9-7-2008

Prima guesthouse.

Zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw.

Gereisd met partner in juli 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Alba Guesthouse voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alba Guesthouse in Reykjavik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alba Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.