Hotel 101 Guesthouse

IJslandIJslandReykjavik

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel 101 Guesthouse voor je op een rij gezet:

4.8MatigScore uit 5 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.8MatigScore uit 5 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over 101 Guesthouse

• 4Schaeffer Laurent20-12-2008

à déconseiller

Ce n'est pas un "Guesthouse", c'est un hôtel très bas de gamme.

• 2E.Luijten27-08-2008

ronduit slecht , het stinkt overal naar zwavel

Ik heb zelden zo'n slecht hotel gehad. Water was niet te gebruiken door zwavel, deuren van gemeenschappelijke toilletten waren niet dicht te krijgen, dus niet boeken

• 5Michel16-06-2008

We zouden 4 nachten blijven, uiteindelijk maar 1 nacht. Zeer slechte accommodatie. Erg gehorig, grote kantoorruimte in hokjes ingedeeld, niet schoon, zeer slechte matrassen, ontbijt niet op tijd klaar etc. Wij komen er nooit meer!

• 6Simone en Mark03-10-2007

In een woord een ramp, bijna geen matras en geen kussen, wij waren na een rondreis van 15 dagen nog 2 nachten in Reykjavik, in Guesthouse 101, op het eerste gezeicht een heel net guesthouse met aardige gastheer, tijdens ons verblijf zaten er een heel aantal Ieren, die de hele nacht dronken ontzettend veel lawaai hebben gemaakt, de gastheer liet het allemaal toe, 's ochtends bij het ontbijt hadden ze een grote ravage achtergelaten, en bijna al het ontbij opgemaakt, echt verschrikkelijk, voor ons geen guesthouse 101 meer.

• 7H. Havermans, Wernhout26-06-2007

Ruime kamers, ligging aan eind van de drukke, gezellige winkelstraat Laugavegur. Als je vroeg in de morgen moet vertrekken naar de luchthaven (04.00 uur) moet je zeker rekening houden met het drukke uitgaansleven en de kans dat je daardoor een minder goede nachtrust hebt. Het ontbijt moet je dan wel zelf klaarmaken.

Hotel 101 Guesthouse info

Facilities