Reykjavik

We hebben een aantal aanbieders voor Reykjavik voor je op een rij gezet:

vakanties Reykjavik

We hebben een aantal aanbieders voor Reykjavik voor je op een rij gezet:

Reviews over Reykjavik

Super gezellige stad met veel mooi natuur er omhee

Christisn
    29-11-2018

Plan je trip goed. Guest houses zijn goed. Schoon en aardig personeel. Huur een auto om van de schitterende natuur te genieten rond om de stad. Uit eten in de stad is heen probleem. Er zijn veel restaurantjes met heerlijk eten. Zeker de moeite waard om ijsland eens te bezoeken!

Gereisd Met partner in november 2018

Eens maar nooit meer eten drinken erg duur

Ron Kouveld
    3-6-2018

Short break 1 ste dag road trip golden circlle geweldig mooi , eten drinken asociaal duur kopje koffie € 6,00. Eten Niiets bijzonders 2 hotdogs € 28 blij dat we doorvliegen naar de USA .

Als tussen stop vliegtickets goedkoop , Je verblijf DUUR. 3 nachten appartement € 650 heb je eigen badkamer 🤑

Gereisd Met partner in juni 2018

Lien
    10-5-2018

Leuke stad. Voldoende eetgelegenheden maar wel prijzig! Vanuit Reykjavik voldoende uitstapjes te maken. Bij het VVV kantoor in de stad wordt je goed geholpen. Wij hebben de noorderlicht tour gedaan en gezien. Verder kan je ook heel veel zelf met de auto doen zoals de golden circle. Echt een aanrader met prachtige natuur En architectuur!

Gereisd Met partner in november 2017

Geweldig en KOUD

Dettie
    15-4-2018

Wij hebben genoten van de Blue Lagoon en natuurlijk van de Golden Circle tour...Prachtig!! Ik had graag het Noorderlicht willen zien , maar daarvoor was het weer te slecht ..bewolkt en dikke sneeuwbuien .Jammer, maar echt de moeite waard om daar een paar dagen te vertoeven

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Kleinschalig

Tanja
    5-3-2018

Reykjavik is een klein stadje en heeft niet veel om het lijf. In 1 of max. 2 dagen heb je alles goed kunnen bekijken. Het is te voet goed bereikbaar. Verwacht geen hele oude gebouwen. De oudste gebouwen stammen uit 1820 en 1830. Neem vanaf Harpa de gratis shuttlebus naar Parlan en drink een bakje koffie op de vijfde verdieping met een prachtig uitzicht over Reykjavik en omgeving.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Reykjavik scoort een 7,8 uit 10, op basis van 181 reviews