Reviews over Oraefi

Prima hotel

Patrick,
    5-5-2017

Bij aankomst dacht ik: 'waar ben ik nu weer beland." Dit viel gelukkig heel erg mee. De kamer was wat krap, maar schoon. De douche lekte wel een beetje, maar dat mag de pret niet drukken. Elke middag happy hour van 4 tot 6. Een biertje (0,5 l) kost dan 500 kr.( = 4 euro). Goed te doen. Het eten is duur, maar aan de andere kant van de weg kan je bij het benzine station (is ook van het hotel) een hamburger of wat groente en aardappels eten.

Fantastische plek!

Fam.Klaver,
    9-6-2013

Hotel is prachtig gelegen.

We hadden voor ons drieën de grootste kamer met twee zitjes.

Personeel is erg vriendelijk, eten goed. Fantastisch verblijf gehad!

Geweldig genoten!

sicilian,
    20-5-2013

Als onderdeel van een Noorderlichtgroepsreis, sliepen wij hier 2 nachten.

Ik heb het hier fantastisch gehad, vooral omdat we 2 avonden het Noorderlicht konden zien.Je zit ongeveer een half uur van het Ijsbergenmeer vandaan.Het hotel ligt in een rustige omgeving, s' avonds is het dan ook muisstil.De kamers zijn simpel maar goed, net als het eten.

Als ik weer naar Ijsland ga, ga ik zeker terug naar dit hotel.

Schitterend uitzicht op een gletsjer

Karina,
    5-12-2011

Heel vriendelijk personeel. Ontbijt is goed verzorgd. Avondeten was ook heerlijk. Er is internet aanwezig bij de receptie waar je gebruik van kan maken. Het warm water in de douche is er snel.

Redelijk voor bez. Skaftaffel en Jokulsarlon

Jan en Ellen,
    16-9-2010

Litla is een boerderij met 20 bedden, roze gebouw 1e verdieping is receptie(voordeur), bestaat uit enkele gebouwen (o.a. met zelf koken)

Ingang normale gastenkamers beneden. Gelukkig vonden we de kast met handdoeken dus de 2e dag konden we ook weer gebruik maken v/d gemeenschappelijk douchefaciliteiten/wc.

Ontbijt is goed. Diner is hier niet meer mogelijk. Beste keus het buffet na 18:00 bij het benzinestation ca. 18 km richting Skaftaffel.

We hebben schonere kamers gezien. Weinig stopcontact op de kamer, wel in de hal. Daar is ook een waterkoker. De boer heeft koeien & paarden en zijn moeder schapen, maar “oma” sprak volgens ons net niet genoeg engels om te vertellen hoeveel.

te zien; Skaftaffel 20 km, Jokulsarlon (IJsmeer) 37 km.

tip; gletsjertocht bij Skaftaffel. Keus uit licht tot zwaar en lang, maar ook de lichte tocht is al heel leuk.

Oraefi scoort een 7,5 uit 10, op basis van 3 reviews