Hostel Laugarvatn

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag4°2°
Hostel Laugarvatn

We hebben een aantal aanbieders voor Laugarvatn voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Laugarvatn in het Nederlands

Met oudere kinderen

heel goed hostel centraal gelegen

Walter
25-8-2011

In dit hostel verbleven we 3 nachten. Met ons vieren ( 2 kids) hadden we een familyroom met eigen badkamer!! Centraal gelegen tussen Thingvellir en Geysir/Gullfoss. In het dorp is een nieuw zwembad. 50 mtr verderop is een tankstation met een supermarkt. Vriendelijk personeel. in de keuken was vanalles aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Laugarvatn in Laugarvatn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Laugarvatn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.