Hostel Laugarvatn

3 reviews over Hostel Laugarvatn in het Nederlands

Fantastisk vandrerhjem

Kristoffer
2-7-2012

Dette vandrerhjemmet er billig samtidig som det har en super standar, og veldig god service. Jeg kommer definitivt tilbake her mange ganger. Det ligger midt mellom de meste kjente severdighetene i Island. Jeg sov her 8 netter.

heel goed hostel centraal gelegen

Walter
25-8-2011

In dit hostel verbleven we 3 nachten. Met ons vieren ( 2 kids) hadden we een familyroom met eigen badkamer!! Centraal gelegen tussen Thingvellir en Geysir/Gullfoss. In het dorp is een nieuw zwembad. 50 mtr verderop is een tankstation met een supermarkt. Vriendelijk personeel. in de keuken was vanalles aanwezig.

good

oriana_verbesi
28-5-2010

A very good hostel with a wonderful hot tube. Very clean and a good kitchen. A large family room with good forniture.

Hostel Laugarvatn 10 10 3 .