Hotel Edda ML Laugarvatn

Hotel Edda ML Laugarvatn

7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Edda ML Laugarvatn voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Edda ML Laugarvatn in het Nederlands

Prima

Kim
29-6-2015

Prima hotel om een nacht door te brengen. Nette bedden, schone douche en prima ontbijt.

Gereisd Met partner in juni 2015

Overnachten in een kostschool

Sacha
15-2-2012

De Edda hotelketen bestaat uit kostscholen die in het drukke zomerseizoen dienen als extra slaapplaatsen voor toeristen. Ik had al eerder in dit hotel verbleven, in 2005. Sinds die tijd is er niets aan veranderd. Het hotel bestaat uit een hoofdgebouw en losse gebouwen waar de kamers in zitten. Verwacht niet veel van de kamers, die zijn gewoon praktisch ingericht zonder poespas. Marmoleum op de vloer, bedden, bureaus, kasten en planken aan de muur. Klein badkamertje, maar voldoet.

Ontbijt gaat wel. Het is niet bijzonder en een enorm sfeerloze eetzaal. Diner hier in 2005 wel gegeten, maar uit ervaring weet ik dat je beter naar het andere Edda hotel in Laugarvatn kunt gaan hiervoor, Edda IKI Laugarvatn, wat wij dus ook gedaan hebben. Dat is veel gezelliger ingericht, nu weer modern, die jaren '70 look, mooi uitzicht over het meer en zeer goed eten.

Het personeel, studenten, is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in juni 2011

een ander soort hotel

walter
1-7-2011

een nieuwe ervaring. overnachting in een school. in ijsland gebruiken ze de scholen (bijgebouwen) in de zomermaanden als hotel om extra beddencapaciteit te scheppen. ik wist niet wat ik daarvan kon verwachten, het was boven verwachting. nette kamers en degelijk sanitair. ontbijt was in orde alleen de jus d'orange was van een povere kwaliteit. eigenlijk het enige minpunt. bij een ander edda hotel in de buurt in de avond gegeten en dat was prima in orde en een fraai zicht over een meer. edda is een goed hotel, basic maar goed.

Gereisd Met partner in juni 2011

prima hotel

Bart van 't Grunewold
19-8-2009

In de zomer is het een hotel en buiten de zomer om is het een jongens internaat. De kamers in het hoofdgebouw waren groot en netjes . Het ontbijt was goed en uitgebreid. Je kunt er gratis gebruik maken van internet. Tevens is voor het hotel een grote parkeerplaats. We hebben hier tijdens onze rondreis 2 keer gelogeerd. De 2e keer werden we in een van de bijgebouwen geplaatst. Dit zijn aanzienlijk minder ruime kamers. Op ons verzoek konden we andere kamers in het hoofdgebouw krijgen. De eetzaal was voor het diner voor een groep gereserveerd. We hebben de eerste keer eten bij het supermarktje van de benzinepomp gehaald. De 2e keer hebben we er tegenover bij de cafetaria van een soort camping gegeten. (Heuveltje oprijden) Was prima prijs/kwaliteit verhouding en alles op loopafstand van het hotel. Grote weg richting Gullfoss en Geysir volgen aan de linkerkant.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edda ML Laugarvatn in Laugarvatn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edda ML Laugarvatn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.