Reviews over Laugar

Aardig hotel

Jan en Ellen,
    26-8-2010

Narfastadir bestaat uit een hoofdgebouw met een verlaagde woonlaag van de familie en op de iets verhoogde begane grond de receptie en de kamers. Op ca 500 meter staat nog een cottage. Het (buffet)restaurant (19-20:30 uur) en een gezamenlijke ruimte met TV is ook bij de receptie. Er is gratis koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte en achter de trap een internet-pc (gratis). Er zijn grotere kamers (met 4 slaapplaatsen) met eigen douche/wc en kleinere kamers met gedeelde faciliteiten. Wij sliepen in een 2 p/kr Bij de parkeerplaats links van het hoofdgebouw staat een hottub, altijd lekker. De kamer was eenvoudig maar netjes en het personeel heel vriendelijk. Op de kamer een wasbak, een kledingkast en een bureau en 2 stoelen. De koffer past op het bureau (gelukkig). We hebben in het restaurant gegeten. We aten een keer laat en een keer vroeg, de ingrediënten waren prima, maar overdreven warm was het niet. Dat was eigenlijk het enige minpunt van ons verblijf.

Perfecte uitvalsbasis voor Mývatn en omgeving

Sacha,
    5-8-2010

In 2005 en 2007 hier verbleven, zat in de pakketreis. Toch nog een groot hotel voor de omgeving waar het ligt, maar er stoppen hier dan ook veel busreizen. Kamers en badkamer zijn schoon en netjes. Niet teveel van verwachten.

Er staat een internet pc onder de trap en er tegenover een boekenkast met veel door gasten achtergelaten boeken in alle talen.

De eetzaal loopt door tot in de brede gang, en als er veel groepsreizigers zijn, zul je ook in diezelfde gang moeten eten. Dat is sfeerloos en het komt een beetje minachtend over, alsof jij minder waard bent dan die groepsreizigers. Het eten in buffetvorm is goed en gevarieerd en wordt steeds aangevuld, maar behoorlijk aan de prijs. Zal wel door de monopoliepositie zijn omdat het zo afgelegen ligt. Ontbijt is 's ochtends in dezelfde zaal/gang, maar met niet zoveel keus.

heel goed hotel

Ike,
    11-7-2010

wij verbleven hier 3 nachten tijdens onze rondreis.Prima hotel,uitzonderlijk vriendelijk personeel en heel enthousiaste ontvangst, heerlijk eten dinerbuffet voor 33e pp. Eten was heerlijk vers en genoeg keus. Ontbijt was ook in buffetvorm en prima.

Wij sliepen op een hotelkamer met douche en toilet, was een ruime kamer en netjes.

Prima plaats in vogelrijk landschap

Aafke en Peter Toonstra,
    12-9-2009

Gezellige accomodatie met een goede keuken en prima bediening.

Prima slaapplaats

Christine,
    24-9-2008

Tijdens onze reis hebben wij drie nachten door mogen brengen in Narfastadir. Het bestaat uit een klein complex waar een restaurant en een soort living is (gratis internet) met veel kamers met gedeelde faciliteiten en een apart staande cottage. Wij sliepen in de cottage, een leuk huisje met 5 kamers een gedeelde huiskamer, natte ruimtes, keuken en een hottub buiten (aanrader). De kamer was eenvoudig maar netjes en het personeel heel vriendelijk. We hebben in het restaurant heerlijk gegeten van het dinerbuffet, maar is wellicht iets aan de prijzige kant. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreidt en heerlijk.

Prima verblijf!

Laugar scoort een 1 uit 10, op basis van 2 reviews