Bungalow Horgsland Cottages

Bungalow
Bungalow Horgsland Cottages
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Horgsland Cottages voor je op een rij gezet:

7 reviews over Bungalow Horgsland Cottages in het Nederlands

Prima en gezellig en op een mooie locatie

Monique van Genderen
17-5-2018

Goede prijs kwaliteit verhouding. Schattige cottages met basic inrichting aan de rondweg 1. Dus ideaal voor een roadtrip in IJsland. In de buurt van een aantal mooie bezienswaardigheden. De huisjes zijn niet luxe maar ook niet primitief. Alles zit erin wat je nodig hebt en het was schoon. We hebben prima geslapen en een lekkere douche genomen en een lekker eitje gebakken op de kookplaat. Alles was aanwezig.

Gereisd Met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie plek

Steffan
25-1-2011

Gudjohnsen: 'Mijn voorkeur gaat nu uit naar Ajax' Eidur Gudjohnsen wil niets liever dan zijn loopbaan bij Ajax voortzetten. "Ik denk dat ik van waarde kan zijn", vertelt de aanvaller van Stoke City. "Ik ben wel 32, maar altijd heel zuinig op mijn lichaam geweest."

Gereisd Met partner in augustus 2010

niet zo geslaagd

jd
29-9-2010

In principe wel leuke huisjes, maar het onze was ontzettend vies, je kon amper door de ramen naar buiten kijken. Ook het feit dat je extra moest betalen voor de hotpot was minder.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed voor 1 of 2 nachten

Toon
28-6-2010

Het is jammer dat men niet de kunst verstaat om deze op zich aardige appartementen te onderhouden. Lampen worden niet vervangen, terrastafel stuk, p0annen aangekoekt en niet meer schoon te krijgen. Radio stuk.

Gereisd Met vrienden in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig chalet!

Marlies
29-9-2009

Een erg leuk chalet hadden wij bij Horgsland. Heel erg ruim, je kon er in totaal volgens mij met 8 mensen slapen. Wij waren met z'n tweeen. Het is erg netjes allemaal, klein badkamertje, klein keukentje met eettafel, grote bank in de woonkamer, met tv-tje, cd-speler, en er is een enorme veranda waar ook een grote tafel op staat. Leuk voor als het lekker weer is. Ontbijt is in ander huisje, erg simpel maar wel voldoende en goed verzorgd. Goede plek voor doorreis naar skaftafell park en jokulsarlon ijsbergenmeer

Gereisd Met partner in september 2009

Voor kort verblijf prima

Loves
15-8-2009

Kookgelegenheid + slaapruimte minimaal. Voor de rest oké. Ontbijt in naastgelegen restaurant. Huisjes liggen vrij ver van bezienswaardigheden. Voor 1 overnachting prima.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke tussenstop

Karen
15-4-2009

De bungalows lagen ideaal op onze weg naar Skaftafell Nat. park en Jokulsarlon. Per cottage had je 6 bedden, een klein keukentje (geen microgolf, 2 kookplaten). Alles was zeer proper. Op het domein zelf was een piepklein speeltuintje en hottubs. Deze laatsten waren wel tegen betalen - ongeveer 300 ISK (2.5 euro) per dag. Zoals alles is Ijsland zijn winkels ver te zoeken - op 6 km vind je wel een kleine supermarkt.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Apr 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bungalow info

• AdresHorgsland 1 880
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Bungalow Horgsland Cottages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Horgsland Cottages in Kirkjubaejarklaustur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Horgsland Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.