Reviews over Isafjördur

Heerlijk, modern appartement

Joyce,
    3-7-2014

Een prachtig, sfeervol, modern, schoon en volledig ingericht appartement (locatie Tungata 20) ligt op de begane grond (aantal treden naar beneden).

Eén slaapkamer met twee goede bedden, badkamer, keuken met alles erop en eraan (magnetron, vaatwasser, etc.), gezellig huiskamer en terras.

Op vijf minuten loopafstand van winkels en restaurantjes. Op 100 meter van de fjord. Parkeren voor de deur.

Zeer vriendelijk contact met en ontvangst door eigenaar.

Basic hotel, geschikt voor reizigers op doortocht!

Isabelle,
    10-9-2012

Hotel Edda (doorgaans het jaar een internaat, nu nog steeds) is gelegen tegenover de haven van Isjafjördur. Vanuit een gezamelijk balkonnetje of je raam heb je uitzicht over een deel van de fjorden (waaronder één duidelijk zichtbare vulkaankrater tegenover het hotel), de haven, cruises die regelmatig aanmeren, schepen en andere vissersbootjes. De gezamelijke douches waren 1 dag erg smerig (hing vol met haar en schuim), maar werd al snel opgepoetst. In de kamers hangt een erg droge lucht, waardoor je meer dan eens snakt naar water. Basic kamer met een wastafel en twee aparte bedden. Jammer dat er geen restaurant aanwezig is (ze sturen je door naar "Hotel Isjafjördur", zeer lekker delicatessengerechten èn péperduur!). Het ontbijt is iets uitgebreider dan normaal (verschillende smeerkazen, vis, groenten: paprika, komkommer, tomaat, verschillende dranken: chocolademelk, koffie, melk, thee). Ook zeer vriendelijk personeel. Kortom goede prijs/kwaliteit, maar wel een hotel voor op doortocht!

Gezellig, klein en schoon guesthouse

J.,
    5-6-2012

Gezellig, klein en schoon guesthouse met (voldoende) gedeelde faciliteiten in een prachtige omgeving. Het gezamenlijk gebruik van toilet en badkamer is mij in heel IJsland enorm meegevallen (schoon en voldoende faciliteiten aanwezig voor alle gasten).

Vriendelijke dame bij de receptie, goed verzorgd ontbijt. Receptie beperkt open maar via een telefoonnummer altijd personeel bereikbaar van het nabijgelegen Isafjordur hotel. Wanneer je buiten de receptietijden wilt inchecken, dien je de sleutel op te halen bij dit hotel (slechts een paar straten verderop).

leuk guesthouse

mwj.vander.plas,
    9-9-2011

Een leuk guesthouse in Isafjordur. Erg vriendelijke en behulpzame eigenaar. Kamers zijn op de begane grond en op de eerste verdieping, geen lift. Kamers zijn netjes, niet al te groot, met een eigen wastafeltje en kast op de kamer. Gratis wifi is beschikbaar in het hotel. Ontbijt is simpel, maar welcompleet. Zowel brood als crackers met zoet en hartig beleg. Op vertoon van je kamersleutel krijg je 10% korting in het restaurant van het hote. Er zijn echter goedkopere en betere eettentjes in het dorp.

leuke plaats

gayani,
    24-7-2011

gezellige plek. Aardige mensen en vriendelijk personeel

Isafjördur scoort een 8,4 uit 10, op basis van 5 reviews