Pension Vestri-Garðsauki

PensionWeer vandaag13°8°

1 review over Pension Vestri-Garðsauki in het Nederlands

Heerlijk plekje bij de boer

Marlies
6-10-2009

Dit is een heel fijn plekje om te overnachten. In de kelder van de boerderij zijn vier mooie kamers gemaakt, die allemaal gedeelde faciliteiten hebben. Onze kamer was ruim en erg licht en huiselijk ingericht. Verder was er een ruime keuken en badkamer.

Het ontbijt was simpel maar compleet.

Het is makkelijk te vinden vanaf de hoofdweg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Vestri-Garðsauki in Hvolsvöllur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Vestri-Garðsauki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Vestri-Garðsauki scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.