Hotel Hvolsvollur

3 reviews over Hotel Hvolsvollur in het Nederlands

basic

geo_strobbe_1
11-3-2018

Eén nacht op rondreis gelogeerd. Hotel ziet er wat eenvoudig uit, maar valt uiteindelijk wel mee. Kamers basic maar in orde, goede matrassen. Ontbijtbuffet viel beter mee dan gedacht; ook het avondeten was perfect in orde.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Ester
8-11-2009

Prima hotel met ruime, comfortabele kamers. Matig restaurant beneden. Vriendelijke mensen. Eigenlijk het enige redelijk hotel in Hvolsvollur!

Gereisd Met partner in november 2009
2007

Is een hotel dat in gesteld op de massa

Siem Vermeulen
3-9-2007

Is een hotel dat in gesteld op de massa. Grote groepen gaan voor. als het hotel vol is, word je doorgestuurd naar een vakantie huisje pakweg 18km verder. Onbijten kan je dan weer in het hotel. Ongezellig.

E-mails worden niet beantwoord.

Gereisd Met partner in Mon Sep 03 2007 22:07:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Hvolsvollur voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadJacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesStrijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hvolsvollur in Hvolsvöllur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hvolsvollur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.