Hotel Frost & Fire Guesthouse

Hotel Frost & Fire Guesthouse

Kleine hotelsWeer vandaag1°-5°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Frost & Fire Guesthouse voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Sauna
Parkeren mogelijk

2 reviews over Hotel Frost & Fire Guesthouse in het Nederlands

Helemaal goed, prima voor elkaar, je kan zelfs in een soort huiskamer zitten met goede stoelen. Ook hier weer prima ontbijt, aardige mensen en alles goed voor elkaar

AANRADER !!!

Gereisd met vrienden in januari 2011

modern ingerichte voormalige boerderij

c_branje
11-5-2011

Het Guesthouse ligt middenin de natuur, met vlakbij een turfkerkje. De inrichting is erg modern en ze zijn hier dol op Mondriaan: in iedere ruimte hangt een reproductie. De kamer is erg klein. De bedden hebben wielen die je niet op een rem kunt zetten, als je een beetje hard gaat zitten rijden ze wel een decimeter weg. Het avondeten was niet veel bijzonders, ontbijt was beter.

Gereisd met vrienden in juni 2002

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Frost & Fire Guesthouse in Hveragerdhi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Frost & Fire Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.