Hotel Eldhestar

HotelWeer vandaag8°4°
8,8

4 reviews over Hotel Eldhestar in het Nederlands

Als je iets met paarden hebt een absolute must

J. Wetzels , 3-8-2013

Vlak aan de A1, waar je overigens geen last van hebt. Mooi landelijk gelegen. De kamers zijn schoon, maar niet luxe. Het hoogtepunt is s-morgens als alle paarden binnengebracht worden. Meer dan 200... Dagtochten, of meerdaagse toeren kun je vooraf maar ook ter plekke boeken. Het eten is goed, voedzaam maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Om elf uur s-avonds in de hot-tube bij daglicht is een eenmalige zomerse ervaring.

geweldig hotel

Marlien, 21-9-2011

hou je van paarden, dan is dit een absolute must!!! in alle ruimtes hangt wel iets wat met ijslandse paarden te maken heeft. zelfs de bedden zijn van paardenhaar..ook als niet paardenliefhebber is het een heerlijk rustig hotel. er hangt een soort gemoedelijke sfeer waar je echt een vakantiegevoel van krijgt. let wel; als je aankomt voelt het even als de middle of nowhere, maar al snel voel je je helemaal thuis. de receptie is ontzettend behulpzaam, ook om excursies te boeken en andere vragen te beantwoorden. het ontbijt is keurig, ook de lunch (gelijk als ontbijt, met soep) en heeeeerlijk diner! het eten is echt van goede kwaliteit en met zorg klaargemaakt. de prijs van het desert is niet in de menu-prijs inbegrepen. ook als je nog geen ervaring met paardrijden hebt is dit je kans! nergens ter wereld vindt je zulke relaxte paarden, die niet te groot zijn en heel kalm, om (weer) op te rijden. wij zijn uiteindelijk 4 nachten gebleven, omdat je hiervandaan ook prima excursies kan doen.

Mooi omgeving

Kyona, 4-8-2011

Het hotel is vooral gericht op paardenliefhebbers, de kamers hebben ook geen nummers maar namen van paarden.

Tijdens onze rondreis door IJsland hebben we hier 1 nacht geslapen.

Niks aan te merken op kamer, ontbijt en diner.

prachtig hotel voor paardenliefhebbers

nielshartgers, 30-6-2010

Dit hotel ligt even buiten Hveragerdi, vlakbij de ijslandse ringweg op zo'n 30 autominuten van Reykjavik. Het hotel biedt talrijke excursies/rondreizen aan met ijslandse paarden. Dit varieert van korte ritjes voor beginners tot meerdaagse treks door het binnenland.

De kamers zijn heel mooi en ruim en hebben vloerverwarming. Ze zijn niet genummerd maar genoemd naar paarden. Er is uiteraard ook een hottub (we zijn tenslotte in IJsland).

Het personeel is zeer vriendelijk. Alleen biedt het avondeten maar weinig keuze (er is slechts 1 maaltijd die men kan kiezen). In Hveragerdi zijn overigens diverse restaurants.

We vonden het jammer dat we hier maar 1 nacht verbleven en hopen hier nog eens terug te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eldhestar in Hveragerdhi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eldhestar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eldhestar scoort een 8.8 uit 10 op basis van 4 reviews.