Hotel Eldhestar

IJslandIJslandHveragerdhi

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Eldhestar voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 4 reviews

8.8FantastischScore uit 4 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Eldhestar

• 9J. Wetzels 03-08-2013

Als je iets met paarden hebt een absolute must

Vlak aan de A1, waar je overigens geen last van hebt. Mooi landelijk gelegen. De kamers zijn schoon, maar niet luxe. Het hoogtepunt is s-morgens als alle paarden binnengebracht worden. Meer dan 200... Dagtochten, of meerdaagse toeren kun je vooraf maar ook ter plekke boeken. Het eten is goed, voedzaam maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Om elf uur s-avonds in de hot-tube bij daglicht is een eenmalige zomerse ervaring.

• 10Marlien21-09-2011

geweldig hotel

hou je van paarden, dan is dit een absolute must!!! in alle ruimtes hangt wel iets wat met ijslandse paarden te maken heeft. zelfs de bedden zijn van paardenhaar..ook als niet paardenliefhebber is het een heerlijk rustig hotel. er hangt een soort gemoedelijke sfeer waar je echt een vakantiegevoel van krijgt. let wel; als je aankomt voelt het even als de middle of nowhere, maar al snel voel je je helemaal thuis. de receptie is ontzettend behulpzaam, ook om excursies te boeken en andere vragen te beantwoorden. het ontbijt is keurig, ook de lunch (gelijk als ontbijt, met soep) en heeeeerlijk diner! het eten is echt van goede kwaliteit en met zorg klaargemaakt. de prijs van het desert is niet in de menu-prijs inbegrepen. ook als je nog geen ervaring met paardrijden hebt is dit je kans! nergens ter wereld vindt je zulke relaxte paarden, die niet te groot zijn en heel kalm, om (weer) op te rijden. wij zijn uiteindelijk 4 nachten gebleven, omdat je hiervandaan ook prima excursies kan doen.

• 7Kyona04-08-2011

Mooi omgeving

Het hotel is vooral gericht op paardenliefhebbers, de kamers hebben ook geen nummers maar namen van paarden. Tijdens onze rondreis door IJsland hebben we hier 1 nacht geslapen. Niks aan te merken op kamer, ontbijt en diner.

• 9nielshartgers30-06-2010

prachtig hotel voor paardenliefhebbers

Dit hotel ligt even buiten Hveragerdi, vlakbij de ijslandse ringweg op zo'n 30 autominuten van Reykjavik. Het hotel biedt talrijke excursies/rondreizen aan met ijslandse paarden. Dit varieert van korte ritjes voor beginners tot meerdaagse treks door het binnenland. De kamers zijn heel mooi en ruim en hebben vloerverwarming. Ze zijn niet genummerd maar genoemd naar paarden. Er is uiteraard ook een hottub (we zijn tenslotte in IJsland). Het personeel is zeer vriendelijk. Alleen biedt het avondeten maar weinig keuze (er is slechts 1 maaltijd die men kan kiezen). In Hveragerdi zijn overigens diverse restaurants. We vonden het jammer dat we hier maar 1 nacht verbleven en hopen hier nog eens terug te komen.

Hotel Eldhestar info

Building information