Reviews over Hveragerdhi

leuk hotel

Erik en Sjouk
    14-4-2016

Met georganiseerde rondreis hier een nacht doorgebracht. Hotelkamer was prima, met ook een ruime badkamer. Het hotel is wel wat gehorig en er is een zwembad buiten, waar we echter geen gebruik van hebben gemaakt. Ontbijt simpel maar volledig en wel lekker. Diner hebben gehad we met de groep na een paardenshow bij Fakasel Horse park buiten het dorp.

Naar verwachting

Ronald
    19-4-2014

Als je boerderij-overnachtingen boekt, zul je geen glimmend marmer tegenkomen. Hjardarbol voldeed aan de verwachtingen. Lekker gegeten, ongedwongen sfeer, gezamenljke badkamer en bescheiden maar goede inrichting.

Als je iets met paarden hebt een absolute must

J. Wetzels
    3-8-2013

Vlak aan de A1, waar je overigens geen last van hebt. Mooi landelijk gelegen. De kamers zijn schoon, maar niet luxe. Het hoogtepunt is s-morgens als alle paarden binnengebracht worden. Meer dan 200... Dagtochten, of meerdaagse toeren kun je vooraf maar ook ter plekke boeken. Het eten is goed, voedzaam maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Om elf uur s-avonds in de hot-tube bij daglicht is een eenmalige zomerse ervaring.

Een aanrader

Kris Poulin
    11-9-2012

Wij kwamen hier toevallig terecht na wellicht overboeking

door hotel Selfoss. Op de ligging na (afgelegen) gewoon

perfect. 2, eerder kleine warme baden.

Lekker eten. Prima service.

Top accomodatie

Lidia
    21-8-2012

De vrouw die de guesthouse runt is echt heel erg vriendelijk en doet meer dan je vraagt. Het ontbijt is ook echt geweldig!

Daarnaast is het heerlijk om je eigen leefruimte te hebben en een hotpool voor de deur!

Hveragerdhi scoort een 7,5 uit 10, op basis van 6 reviews