Hostel Osar

Met oudere kinderen

mooi gelegen hostel

Walter
9-10-2011

Mooi gelegen hostel, aan de kust. hier zijn vele zeehonden te zien, die op de zandbanken liggen. Het hostel zelf ziet er in eerste instantie gezellig en knus uit. Ook hier geldt weer de traditionele fout, dat de wc op de badkamer is, dus al iemand aan het douchen is, moet je wachten. Er zijn dan ook te weinig badkamers t.o.v. het aantal gasten. de keuken boven is erg matig qua voorzieningen. Beneden weet ik niet, maar de vloer is daar erg ongelijk, dus dat je goed moet uitkijken waar/hoe je loopt. Voor beneden geldt op de badkamers, dat na het douchen de vloer blank staat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Osar in Hvammstangi / Laugarbakki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Osar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.