Bed and Breakfast Guesthouse Hanna Sigga

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag8°2°

We hebben een aantal aanbieders voor Guesthouse Hanna Sigga voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Guesthouse Hanna Sigga in het Nederlands

Anders

Huiselijk guesthouse

Jeroen
14-6-2016

Huiselijk guesthouse in het stadje. In het stadje is redelijk weinig te doen. Hot tub in de tuin is een aanrader. Goed, uitgebreid ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Guesthouse Hanna Sigga in Hvammstangi / Laugarbakki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Guesthouse Hanna Sigga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.