Hotel Gauksmyri Lodge

5 reviews over Hotel Gauksmyri Lodge in het Nederlands

Echt te mijden

Kris Poulin
11-9-2012

Dit hotel heeft echt niets te bieden.

Duur eten, dat echt niets voorstelt.

Uitgesproken onvriendelijke dame, die het geheel

denkt te runnen, maar zich beter alleen met de paarden

zou bezig houden.

Paardenboerderij

vi
2-7-2011

Gauksmyri Horse Center ligt handig langs de snelweg 1. Het waren veelal jongeren die daar als vakantiebaantje werkten (eind juni), maar dat ging allemaal prima. Het is een prima accommodatie, met mooie algemene ruimtes. Er staat een computer die door gasten mag worden gebruikt. Er zijn kamers zonder en met eigen badkamer. De kamers zijn netjes.

Ik heb een uurtjes paardrijden voor beginners gedaan en was ca. 30 euro kwijt. Het zijn makkelijke en vriendelijke paardjes. Behalve paarden is er niets te doen of te beleven.

Je kunt er goed eten en het ontbijt is ook prima. Hou je van paarden of wil je leren paardrijden, dan is dit een leuke, nette en prima accommodatie.

De kamers zijn prima. Ontbijt was matig, werd slecht in de gaten gehouden of iets op was. onvriendelijk personeel. Hebben er geen diner gebruikt. Stond paardevlees op het menu en het was nog wel een paardefokkerij. Misschien persoonlijk maar wij hadden geen trek meer. De hele sfeer vonden wij niet fijn. Geen goede gordijnen tegen het licht in de zomer.

Pratiques malhonnêtes

caroline demeulder
14-8-2009

Alors que nous disposions d'une chambre avec salle de bains partagée, on nous a appris à la caisse (!) que, étant donné qu'il n'y avait pas d'autres personnes profitant de cette salle de bains, il nous fallait payer le prix d'une des chambres neuves avec salle de bains à l'étage - une différence de 25 euros par rapport au prix convenu. Cette pratique me semble malhonnête. Je ne m'étendrai pas sur la literie d'hygiène douteuse (oreillers maculés dl'auréoles), ni sur les stores aux fenêtres (toujours pratiques dans un pays où il ne fait quasiment jamais nuit l'été), ni enfin de la sinistre galerie de corbeaux empaillés à l'entrée.

2008

Stijlvolle ambiance.

Henny en Henk
2-8-2008

Paardenboerderij. Zeer verzorgd. Prima diner gehad. Hier hebben ze kijk op goed eten.

Ook hier draadloos internet aanwezig.

We hebben een aantal aanbieders voor Gauksmyri Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gauksmyri Lodge in Hvammstangi / Laugarbakki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gauksmyri Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gauksmyri Lodge scoort een 5.6 uit 10 op basis van 5 reviews.