Bed and Breakfast Brekkulaekur farm

2 reviews over Bed and Breakfast Brekkulaekur farm in het Nederlands

Type jeugdherberg

De Essers
6-8-2012

Zeer propere, maar eenvoudige accomodatie richt zich voornamelijk op paardenliefhebbers. Verplicht schoenen uit te doen bij het binnengaan, op kousenvoeten of pantoffels in het ganse hotel. Dagmenu te verkrijgen, groepen krijgen extra groenten en vis, andere niet!

Rustig guesthouse in mooie omgeving

J.
5-6-2012

Rustig guesthouse of farmstay met (ongeveer) 4 kamers in mooie omgeving (waar niet in IJsland?!). Simpele kamer met twee éénpersoonsbedden en kleine maar schone en functionele badkamer. Vriendelijke eigenaars, goed ontbijt en mogelijkheid tot paardrijtochten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Brekkulaekur farm in Hvammstangi / Laugarbakki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Brekkulaekur farm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.