Reviews over Hvammstangi / Laugarbakki

Huiselijk guesthouse

Jeroen,
    14-6-2016

Huiselijk guesthouse in het stadje. In het stadje is redelijk weinig te doen. Hot tub in de tuin is een aanrader. Goed, uitgebreid ontbijt.

mooi gelegen hostel

Walter,
    9-10-2011

Mooi gelegen hostel, aan de kust. hier zijn vele zeehonden te zien, die op de zandbanken liggen. Het hostel zelf ziet er in eerste instantie gezellig en knus uit. Ook hier geldt weer de traditionele fout, dat de wc op de badkamer is, dus al iemand aan het douchen is, moet je wachten. Er zijn dan ook te weinig badkamers t.o.v. het aantal gasten. de keuken boven is erg matig qua voorzieningen. Beneden weet ik niet, maar de vloer is daar erg ongelijk, dus dat je goed moet uitkijken waar/hoe je loopt. Voor beneden geldt op de badkamers, dat na het douchen de vloer blank staat.

Paardenboerderij

vi,
    2-7-2011

Gauksmyri Horse Center ligt handig langs de snelweg 1. Het waren veelal jongeren die daar als vakantiebaantje werkten (eind juni), maar dat ging allemaal prima. Het is een prima accommodatie, met mooie algemene ruimtes. Er staat een computer die door gasten mag worden gebruikt. Er zijn kamers zonder en met eigen badkamer. De kamers zijn netjes.

Ik heb een uurtjes paardrijden voor beginners gedaan en was ca. 30 euro kwijt. Het zijn makkelijke en vriendelijke paardjes. Behalve paarden is er niets te doen of te beleven.

Je kunt er goed eten en het ontbijt is ook prima. Hou je van paarden of wil je leren paardrijden, dan is dit een leuke, nette en prima accommodatie.

wel een goed hotel,maar onvriendelijk

ike,
    12-7-2010

De kamers zijn prima. Ontbijt was matig, werd slecht in de gaten gehouden of iets op was. onvriendelijk personeel. Hebben er geen diner gebruikt. Stond paardevlees op het menu en het was nog wel een paardefokkerij. Misschien persoonlijk maar wij hadden geen trek meer. De hele sfeer vonden wij niet fijn. Geen goede gordijnen tegen het licht in de zomer.

Stijlvolle ambiance.

Henny en Henk,
    2-8-2008

Paardenboerderij. Zeer verzorgd. Prima diner gehad. Hier hebben ze kijk op goed eten.

Ook hier draadloos internet aanwezig.

Hvammstangi / Laugarbakki scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews