Hotel Stadarskali

1 review over Hotel Stadarskali in het Nederlands

voor 1 nacht, meer niet!

Peter en Gerda Jansen
16-9-2010

Maakt deel uit van Farmstay groep: eenvoudige, maar wel schone accommodatie. Erg ongezellige eetzaal en "lounge". Gratis internet.

Personeel ( we hebben tijdens ons verblijf maar 1 meisje gezien, dat alles deed) was erg ongeinteresseerd en maakte de indruk blij te zijn als de dag er weer opzat!

Eten in de ongezellige eetzaal ( papieren tafelkleedjes, meubilair , dat je eerder verwacht in een zalencomplex); kaart zeer beperkt, bij inchecken moest je al opgeven wat je wilde eten! Werd waarschijnlijk gehaald bij een in de buurt gelegen eethuisje. Kwaliteit redelijk. Ontbijt mager. Kamer en badkamer waren schoon en voorzien van de meest gebruikelijke zaken.

Ligging: erg ongezellig op een open vlakte met in de buurt slechts een paar bewijzen van bewoning.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stadarskali in Hrutafjordur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stadarskali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.