Pension Guesthouse Hvammur

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag7°4°
Pension Guesthouse Hvammur

We hebben een aantal aanbieders voor Guesthouse Hvammur voor je op een rij gezet:

4 reviews over Pension Guesthouse Hvammur in het Nederlands

Guesthouse aan de haven

mwj.vander.plas
9-9-2011

Dit guesthouse ligt aan de haven, helemaal aan het einde van het dorp. De entree zit op de eerste verdieping, de kamers zijn op zowel de begane grond als op de eerste etage, geen lift aanwezig. De kamers zijn klein, hebben alleen 2 bedden, een kast en een wastafeltje, wel een stoel, maar geen tafel. Wifi netwerk is beschikbaar. De bedden die wij haden in kamer 8 waren zeer matig, ietwat doorgezakt. Het ontbijt was sober maar goed. Aantal soorten brood en krackers met zoet en hartig beleg. Verder thee en koffie en een jus dórange. In het dorpje zijn en goede supermarkt en een goed restaurant te vinden.

Zeer gastvrij!

Jennie
21-12-2010

This guesthouse is very well situated in the south east of Iceland. The owner is very friendly and assisted us with a rental car. He got an ideal deal for us. The rooms are basic and the breakfast could absolutely be better. But for the price of the guesthouse the service offered was perfect.

Klein guesthouse met mooi uitzicht

Vanessa
18-9-2010

Guesthouse met volgens mij 11 kamers, (de site zegt dat er 30 kamers zijn. Ik ben benieuwd waar die dan allemaal zijn.) verdeeld over 2 verdiepingen. De kamers zijn klein met bedden die doorliggen. De gezamelijke badkamer en toiletten zijn modern en netjes schoon.

Voor het ontbijt moet je op de begane grond zijn, gasten van de verdiepingen moeten buitenlangs. De gastheer heeft een vriendelijke uitstraling. Er is geen echte receptie en van buitenaf is de "receptie" niet zonder sleutel bereikbaar. Erg raar bij het inchecken, gasten doen voor elkaar de deur open.

Uitzicht op de haven, gratis parkeren en gelegen aan de rand van het centrum van Hofn.

Ligging is top

Jan en Ellen
27-8-2010

Guesthouse Hvammar is gelegen aan de haven. Receptie is rechts voor de trap op (intercom) We sliepen op de eerste verdieping. Daar zijn 6 kamers. We hadden de hoekkamer, deze is klein maar wel in 2 richtingen uitzicht. Kleine wastafel met een kleine tv er vlak boven( hang er een handdoek over want je loopt er gegarandeerd een keer tegen aan). Er is een smalle hang-/legkast. Er zijn 2 douches met inloopruimte en 2 wc's en 2 wasbakken beschikbaar. ontbijt redelijk, dat is via de “voordeur” beneden

redelijk schoon

te zien; Vatnajokull gletsjer en Vatnajokull lagoon.

Tip; restaurant “Kaffi Hornid” ca. 1 km terug aan de aankomstroute.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Guesthouse Hvammur in Höfn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Guesthouse Hvammur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.