IJslandIJslandHöfnHotels HöfnHotel Foss Vatnajokull

Hotel Foss Vatnajokull

IJslandIJslandHöfn

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Foss Vatnajokull voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 4 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 4 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Foss Vatnajokull

• 9Anne26-09-2015

Uitstekend hotel met goede ligging

Het hotel ligt zo’n 12 km ten Westen van Höfn, bij een binnenmeertje, in richting van de gletsjer Hoffnasjökull. Je hebt een prachtig uitzicht op zowel meertje als gletsjer. Het is een groot hotel, met ruime en lichte kamers met een modern (ogende) inrichting en grappige accenten (zoals een wastafel aan een soort barretje) in de slaapkamer (zie foto). Nooit eerder gezien, best wel grappig. Als je echter goed naar de meubels kijkt, zie je dat het vrij goedkoop fineer is, wat al op diverse plaatsen los laat. Maar goed, dat zijn niet onze zorgen. We hebben wel weer goede (boxspring) bedden, gratis wifi, koffie-faciliteit en tv op de kamer. Als je in de avond niet meer ver wilt rijden voor het diner, dan kan je in het hotel zeer goed eten! (Het is wel aan de prijzige kant, maar waar niet hier in IJsland?). De bediening is zeer vriendelijk. Ook het ontbijt-buffet is uitgebreid en goed. Kortom, wij waren zeer tevreden (ondanks loslatend fineer 😉).

• 8spiekonderweg20-07-2014

goede uitvals basis voor trips

Net gezellig hotel dichtbij gletchers en natuur gebied alles goed geregeld, is ook een vliegveldje in de buurt voor rondvluchten.

• 8AW28-06-2012

Knus hotel, knusse kamer

Een heel knus hotel, waar het erg warm was. Kamer was schoon, klein en warm, met uitzicht op de enorme gletsjer Vatnajokull. Ontbijt was zeer uitgebreid en erg vers.

• 6Joke Fano25-07-2010

Voor één overnachting is het een redelijke plek

Kleine kamer, kleine douche met plakkend gordijn, slechte bedden. Zeer goed restaurant en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.

Hotel Foss Vatnajokull info

Building information