Tijdelijk €25 aanbetaling

Brunnholl Farm

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Brunnholl Farm voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 9 reviews
+81

7.7GoedScore uit 9 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Brunnholl Farm

• 9Marianne Tijssen15-06-2019

Zou ik zo weer naar toe gaan!

In eerste instantie lijkt het wat ouwbollig, maar iedereen is zo aardig. Vriendelijk, prachtige kamer .

• 8Kersenpit07-08-2014

helemaal volgens verwachting

kamers voldoende ruim en met alles wat er nodig is prachtig zicht op de gletsjer vanuit de eetruimte buiten speelgelegenheid voor de kinderen avondbuffet ok, maar wel elke avond ongeveer hetzelfde vriendelijk, vlot, staan absoluut open voor eender welke vraag

• 7Andre01-06-2014

Prima overnachtingsplek

Net gerenoveerd guesthouse. Alles netjes voor elkaar

• 7Sacha15-02-2012

Typisch boerenhotel

Aardig boerenhotel op toch nog wat kilometers van Höfn. Ontvangst op de receptie was stug, maar kan ook aan de drukte gelegen hebben.

De kamer zit in een aangebouwd nieuwer gedeelte dat je binnendoor kunt bereiken. Het rook ook nieuw in het gebouw. In de kamer een grindvloer en wel aardige bedden. Donker meubilair. De badkamer was ruim, maar vreemd door de volledige plastic vloer en geen douchegordijn. Waterballet bleef gelukkig wel uit.

's Avonds elders gegeten, maar ontbijt was goed en werd steeds aangevuld. Mooi uitzicht vanuit de eetzaal.

Geen aanrader, maar ook geen afrader.

• 6vi04-07-2011

Minste accommodatie van de reis

Dit is een boerenbedrijf (koeien) in Hornafjörður (Höfn ligt nog een stukje verder), die kamers verhuren. Ook hebben ze een restaurant.

De ontvangst was onvriendelijk evenals het uitchecken. De meisjes van de bediening waren wel vriendelijk. Er is een hoofdgebouw en een ander gebouwtje waar wij kamers hadden. Er zijn kamers met en zonder eigen badkamer. De kamers werden kennelijk verbouwd en stonken naar verf of lijm tot je er hoofdpijn van kreeg. De kamer was helemaal kaal op een bed en wasbak na, maar wellicht dat er later nog schilderijen, haakjes etc. komen? De vloeren in onze 3 kamers waren vies, de rest ging wel. Het waaide hard en de golfplaat aan de buitenwand zat niet goed vast, gevolg: herrie in de kamer.

Het restaurant heeft een geweldig uitzicht op een gletsjertong, het eten is goed evenals het ontbijt.

Ik vond dit de minste accommodatie van onze reis en het geld niet waard. Maar ook weer niet zo slecht, dat ik het anderen volledig afraad.

• 7walter01-07-2011

goede accomodatie

ziet er niet uit als een bed and breakfast. goede kamer, schoon sanitair en heerlijk ambachtelijk ijs verkrijgbaar!

• 8Gerrit Kemker06-12-2009

Keurig verzorgd

Dit Bed&Breakfast Farm ziet er verzorgd uit, de kamers zijn ruim. De ligging is fantastisch om hier vandaan excursies te maken. De plaats Hofn ligt vlakbij, leuk stadje, vriendelijke mensen.

• 8gerrit kemker30-11-2009

Mooie ligging midden in de natuur

Dit break en bedfast hotel vonden wij zeer geschikt voor een verblijf van een paar dagen. De algemene indruk van dit hotel was perfect. De kamer zag er zeer verzorgd uit, alsmede de ruimte om gezamenlijk even gezellig bij elkaar zitten te praten over dit prachtige eiland IJsland.

• 9Marlies09-10-2009

Leuk!

Leuke boerderij met apart gebouw met veel kamers (met shared facilities of private facilities). Wij hadden een kamer met private facilities. Het was echt een hotelkamer, redelijk kaal ingericht, maar wel erg netjes. Heerlijke bedden en ruime badkamer. Ook voor rolstoelen begaanbaar. De tv heeft ook 3 webcam zenders van de koeienstal! Erg leuk om te zien. Het ontbijt was erg uitgebreid voor IJslandse begrippen. Zelfs met kleine pannenkoekjes. De ligging is mooi, naast een graanveld en met uitzicht over de velden en de bergen en een gletsjertong.

Bed & Breakfast Brunnholl Farm info

Het complex