Hotel Framnes

Kleine hotelsWeer vandaag12°
Hotel Framnes

We hebben een aantal aanbieders voor Framnes voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Framnes in het Nederlands

Leuk hotel voor orca,s spotten

Cathy
25-3-2014

Het hotel ligt vlak aan de zee, wij hadden geen grote kamer, maar de bedden lagen heerlijk. Het eten was zalig, er is niet heel veel keus, maar heerlijke verse vis, die s'nachts is gevangen. We zijn ook wakker gemaakt voor het noorderlicht, super om dat mee te maken. een prima hotel als je daar Orca,'s wil spotten.

Gereisd Met partner in februari 2014

leuk hotel gezellig ingericht

jan
5-8-2011

Hotel ligt op het industrieterrein van het plaatsje. het schijnt een oud zeemanhuis geweest te zijn. De kamers zijn netjes en de bedden goed. Het restaurant is er goed. Personeel wat er werkt is zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Het hotel admest een persoonlijke sfeer uit. voor de gasten is er een hottube aanwezig. Dorpje zelf is niet spannend en volgens mij is het restaurant het enige restaurant van het dorp. Zag er nog een fo twee uitspanningen maar die hebben wij niet geprobeerd.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sfeer en vriendelijkheid

Sacha
27-12-2010

Hotel Framnes is een verbouwd zeemanshuis dat wordt gerund door een IJslander en zijn Nieuw-Zeelandse vrouw. Het is niet het meest moderne hotel, maar heeft echt sfeer en karakter. Mijn eenpersoonskamer had een twijfelaar en een grote badkamer met aparte kamertjes voor de wc en douche. Een kleine tv, theezetfaciliteit en in het gastenboekje op de kamer wetenswaardigheden over de regio en de historie van het pand.

De eigenaars zijn erg behulpzaam en weten veel te vertellen over de omgeving. Het ontbijt is uitgebreid en het diner was het beste dat ik op heel IJsland gegeten heb deze vakantie. Dat was blijkbaar bekend bij meer mensen, want er zaten meer eters in het restaurant dan er gasten waren op dat moment.

Het was voor mij het leukste hotel van deze vakantie. Het is schoon, eten is zeer goed en de authenticiteit en het uitzicht over de zee is geweldig. Op de gang op de 1e verdieping staat een boekenkist waar je je gelezen boeken kunt omwisselen voor een ander boek. Geweldig idee.

Gereisd Alleenreizend in Mon Sep 13 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Framnes voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Framnes in Grundarfjordur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Framnes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.