Reviews over Grundarfjordur

Leuk hotel voor orca,s spotten

Cathy,
    25-3-2014

Het hotel ligt vlak aan de zee, wij hadden geen grote kamer, maar de bedden lagen heerlijk. Het eten was zalig, er is niet heel veel keus, maar heerlijke verse vis, die s'nachts is gevangen. We zijn ook wakker gemaakt voor het noorderlicht, super om dat mee te maken. een prima hotel als je daar Orca,'s wil spotten.

leuk hotel gezellig ingericht

jan,
    5-8-2011

Hotel ligt op het industrieterrein van het plaatsje. het schijnt een oud zeemanhuis geweest te zijn. De kamers zijn netjes en de bedden goed. Het restaurant is er goed. Personeel wat er werkt is zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Het hotel admest een persoonlijke sfeer uit. voor de gasten is er een hottube aanwezig. Dorpje zelf is niet spannend en volgens mij is het restaurant het enige restaurant van het dorp. Zag er nog een fo twee uitspanningen maar die hebben wij niet geprobeerd.

Sfeer en vriendelijkheid

Sacha,
    27-12-2010

Hotel Framnes is een verbouwd zeemanshuis dat wordt gerund door een IJslander en zijn Nieuw-Zeelandse vrouw. Het is niet het meest moderne hotel, maar heeft echt sfeer en karakter. Mijn eenpersoonskamer had een twijfelaar en een grote badkamer met aparte kamertjes voor de wc en douche. Een kleine tv, theezetfaciliteit en in het gastenboekje op de kamer wetenswaardigheden over de regio en de historie van het pand.

De eigenaars zijn erg behulpzaam en weten veel te vertellen over de omgeving. Het ontbijt is uitgebreid en het diner was het beste dat ik op heel IJsland gegeten heb deze vakantie. Dat was blijkbaar bekend bij meer mensen, want er zaten meer eters in het restaurant dan er gasten waren op dat moment.

Het was voor mij het leukste hotel van deze vakantie. Het is schoon, eten is zeer goed en de authenticiteit en het uitzicht over de zee is geweldig. Op de gang op de 1e verdieping staat een boekenkist waar je je gelezen boeken kunt omwisselen voor een ander boek. Geweldig idee.

Grundarfjordur scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews