Pension Guesthouse Eyvindara

Kleine hotelsWeer vandaag9°3°
Pension Guesthouse Eyvindara
8,4

2 reviews over Pension Guesthouse Eyvindara in het Nederlands

Enkele km’s buiten het stadje gelegen, rustig hotel. Mooie grote kamer met goede bedden en nette badkamer. Het ontbijtbuffet is weer met alles erop en eraan en er is ook gratis wifi aanwezig. In de avond (als iedereen op het net zit?) is de verbinding wel slecht, maar met een beetje geduld gaat dit prima. In de zomer blijken ze ook een eigen kok te hebben, maar nu in het naseizoen (eind september) moet je voor het eten een stukje rijden, wat op zich niet erg is, want we worden in “Guesthouse Egilsstaðir” beloond met het lekkerste lamsvlees, wat we tot nu toe hebben gegeten.

Overnachten in voormalig typisch woonhuis

Isabelle
12-9-2012

In Egilsstadir hebben we overnacht in Eyvindara II (50 euro p.p.p.n. met gedeelde facilliteiten. (het hoofdgebouw en de receptie bevinden zich enkele 10-tallen meters van deze locatie). Toen we gingen inchecken gaven ze ons de sleutels van de kamer mee en reed iemand van het hotel ons voor, zeer vriendelijk personeel en een goede service! We wilden ook graag naar elanden gaan kijken die avond, daarom legden ze ons de mooiste en de beste plekjes uit om ze te kunnen spotten en waren we alvast goed op weg geholpen! Helaas hebben we ze niet gezien, omdat ze rond dit seizoen te ver in het hoogland zitten.Een gezellig sfeervol en typisch IJslands (heeft wat weg van de Ardennen) woonhuis met een goede basic kamer dat aan al je basisbehoeftes voldoet!De ontbijtruimte is helaas wel wat klein als echt alle kamers vol zitten.Door de drukte dien je dan plaats te nemen naast de andere gasten aan de verschillende tafels.Ontbijt is eenvoudig maar gevarieerd genoeg om lekker en gezond te kunnen eten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Guesthouse Eyvindara in Egilsstadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Guesthouse Eyvindara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.