Breidavik

We hebben een aantal aanbieders voor Breidavik voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Breidavik voor je op een rij gezet:

Reviews over Breidavik

Geweldig ligging aan het strand

Isabelle,
    17-9-2012

Op het eerste zicht is het een redelijk eenvoudig maar toch typisch IJslands hotel waar je een prachtig zicht hebt op het strand en de Atlantische Oceaan. Naast het hotel is een kleine camping gelegen wat een gezellige sfeer van samenhorigheid uitstraalt. We hadden een kamer met gedeelde facilliteiten (en een prachtig uitzicht op het strand en de oceaan), met de badkamer die direct naast onze kamer gelegen was. Deze moesten we enkel met onze buren delen van kamer 2. In de duinen had je de mogelijkheid om een aantal vogelsoorten te spotten - uitkijken geblazen voor de stern, die had daar zijn broedgebied - en bij het strand spoelde er regelmatig verschillende soorten zeewieren aan. Het diner was lekker, maar niet uitgebreid en ook het ontbijt was wat aan de karige kant. Toch is dit hotel alleen al voor de ligging een aanrader, vanuit hier kan je ook naar de vogelklif gaan (Latrabjarg) dat een 12 km verderop ligt!

Gereisd met partner in juli 2012

Voor het diner hoef je er niet te zijn

Jan en Ellen,
    20-9-2010

Het hoofdgebouw bevat een aantal kamers, groepsaccommodatie en de bar+restaurant.

Diner 's avonds bestaat uit 'n zeer eenvoudig driegangenmenu ca. €38 (men maakt gepast misbruik van het monopolie moet je maar denken)

Vanaf kamer 21 e.v is er een lang containergebouw aan de andere zijde van de parkeerplaats. Dat zijn 2 pers. kamers met eigen wc/douche. Douche met drukknop zonder temperatuurregeling. Ze hebben vaak te kort water (dan blijft het water lauw/warm)

schone ruime kamer met 2 bedden. Er is een bureau, en een zitje met 2 stoelen. Gratis koffie/thee op kamer. Het uitzicht is op zee/strand. Kamer heeft rolluiken en een elektrische kachel.

draadloos internet in hoofdgebouw. Ca. 10,- per 24uur

PC met internet in hoofdgebouw (gratis)

tip; vogels kijken/fotograferen op de Latrabjarg, dé vogelklif van Europa, deze is 12 km verder!

Gereisd met partner in juli 2010
Breidavik scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews