Hotel Kea Nordurland

IJslandIJslandAkureyri

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Kea Nordurland voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 4 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.5VoldoendeScore uit 4 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Kea Nordurland

• 8Anne24-09-2015

Prima hotel

Centraal gelegen hotel, dicht bij haven en winkelstraat met restaurantjes. Lichte en ruime kamer met goede bedden en prima badkamer. Gelijk bij het inchecken ontvangen we een wifi-code voor gratis internet, wat ook op de kamers prima werkt. We hebben een prima verzorgd ontbijt met alles erop en eraan. Als je niet goed trappen kunt lopen, vraag naar een kamer op de begane grond, want een lift hebben ze hier niet.

• 7Stevens05-04-2015

Wij vonden het prima hotel

Wij waren hier in maart, hadden een enorm grote kamer met buitenplaats. Goede bedden, keukentje en enorme badkamer. Ontbijt was ook precies goed. Voor ons was dit een prima tussenstop voor 2 nachten

• 5Sacha15-02-2012

Tegenvallend grootsteeds hotel

Hotels in grotere steden vallen vaak tegen. Zal wel te maken hebben met het feit dat als je een rondreis boekt hetzelfde budget voor zo'n hotel wordt aangehouden als in de rest van het land en de goede hotels in de steden duurder zijn.

Dit is helaas weer zo'n tegenvallend hotel. De kamer doet aan als een Lundia folder uit de jaren '80. Alles bestaat uit witte platen met nephouten accenten en doet smoezelig aan. Badkamer was niet superschoon. Personeel is wel aardig, maar duidelijk niet uit IJsland afkomstig. Ontbijt was wel oke, maar werd slecht/niet aangevuld. In de ontbijtzaal kwamen we er ook achter dat dit hotel gebruikt wordt door gastarbeiders die rechtstreeks vanuit de eetzaal opgehaald werden door busjes naar hun werk toe.

Geen vergane glorie, een glorietijd heeft dit hotel nooit gehad. Er heeft een restaurant in het hotel gezeten, maar dat is gesloten. Hotel heeft een achterbuurt imago achtergelaten. Parkeren op openbare parkeerplaats schuin tegenover of voor de deur.

• 6walter02-07-2011

geen drie sterren waard

ligt aan de rand van het winkelgebied van de stad. parkeerplaats schuin voor de deur. aan de buitenkant lijkt het nog wel wat maar de binnenkant is niet wat het zou moeten zijn. het is gedateerd en het ontbijt gaat wel. van de hele rondreis het minste hotel

Hotel Kea Nordurland info

Building information