• 1.177

Reviews over accommodaties in Ierland

Duur, maar een aanrader.

Berg,
    18-8-2018

Erg duur hotel in het hoogseizoen, maar verder alleen maar lof. Heel schoon, gelegen in rustig deel van Dublin. Vlakbij is een mooi pleintje met wat restaurants, barretjes en winkels. Daar kun je beter eten en drinken dan in Dublin stad.

simpel

walter de voecht,
    22-7-2018

Positief :

- Ligging : vlakbij park / trams / shopping center en luchthavenbus

- Redelijk ontbijt

- Personeel (receptie / kuis / keuken) spaart geen moeite om te zorgen dat gast aangenaam verblijf heeft

- Koffie- en theefaciliteiten op kamer

Negatief :

- Het hotel kan een restauratie gebruiken : versleten tapijten / barsten in plafond en muren

- Geen lift

- Bij ontbijt ontbreekt toch wel een eitje en spek

- Prijs aan hogere kant

- Tapijt in de kamer : niet hygienisch

Goed hotel fijne ligging

Lisette,
    22-1-2017

Leuk hotel.. erg oud maar dat Is alles in Dublin. We hadden van te voren gebeld en gevraagd om een grote kamer. Die kregen we. We hadden Nr 107. Een 4 persoons kamer voor ons 2en. Het ontbijt was prima. Wel simpel maar prima kwaliteit. De ligging Is heel fijn. 5 tot 10 minuten van waar je wilt zijn in Dublin. Mensen van het hotel zijn erg vriendelijk.

Prima

Jacqueline,
    5-9-2016

Beetje veel gangen doordat het hotel bestaat uit geschakelde panden.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer prima evenals ontbijt.

Heerlijk en Fantastisch

Patrick,
    6-8-2016

Hotel = TOP, Omgeving = TOP, Eten = TOP, Zwembad/Sauna = TOP en boven alles de gastvrijheid = TOP. Een echte aanrader.