accommodaties Ierland met winkel

Reviews over accommodaties in Ierland

Ruime camping met heel proper sanitair!

Sofieenwim,
    24-7-2017

Zeer proper sanitair, ruime zaaltjes om binnen te eten bij regenweer. Mengeling van nationaliteiten op de camping, mengeling van trekkers en mensen die er langer blijven staan. Grote camping met verschillende pleinen. Verschillende sanitaire blokken, allemaal proper.

prima hotel, netjes en schoon

Ria,
    6-9-2016

beetje zakelijk, vriendelijk personeel

Geweldig, wat een mooi en verzorgd terrein

Margot Mijnster,
    23-6-2016

Dat het prachtig ligt, en dat je erg vriendelijk geholpen wordt.

Een mooie omgeving en een goed terrein voor caravans en voor tenten!

Prachtig gelegen hotel in natuurpark

Ini Hofmans,
    7-5-2016

Het hotel ligt in natuurpark Wicklow en is gezellig met vriendelijk personeel. Wij hadden een prachtige kamer op een hoek met een klein balkonnetje.

Er is een winkeltje bij waar je als gast 15% korting kreeg op je aankopen. Ook zijn er wat kraampjes met ijs, snacks en souvenirs. Het hotel ligt aan een meertje en daat kun je helemaal omheen wandelen, in een prachtige natuur, de wandeling is gemakkelijk en goed te doen, ongeveer 3 km.

Er ligt een kerkhof met een ruïne van St. kevin, je kunt ook de Pelgrimstocht van St. Kevin lopen.

Zeer goed hotel!

Arjen Hoogeveen,
    11-1-2016

Zeer goed hotel. Personeel is erg vriendelijk, kamers zijn schoon. Gastvrij. Een aanrader