Reviews over accommodaties in Ierland

Geweldige beleving

B Schulte,
    27-9-2018

Bij aankomst werden we allerhartelijkst ontvangen. Het huisje op het parkje was prima. Schoon en van alle gemakken voorzien. We hadden geen last van lekkende ramen zoals ik uit eerdere reacties las. Die van ons waren prima. Het kleinschalige parkje is mooi gesitueerd en niet al te ver van het levendige Clifden af. Op het parkje zelf is niet heel veel te beleven, er is een pub, maar toen wij er waren was die op een opaatje na leeg. Het was ongekend mooi weer voor Ierse begrippen, waardoor we 's ochtends en 's avonds wel last hadden van midges en dus niet echt fijn buiten konden zitten aan de picknick tafel. Skin so soft van Avon hielp ons heel goed, maar dan ook in je haar smeren, want anders prikken ze in je hoofdhuid. Genoeg te zien en te doen in de omgeving en uit eten bij O'Malleys was een iers feestje.

Ierland op zijn best!

Bas,
    2-7-2017

Top apartement. Mooie uitvalsbasis om de Ierse kust te verkennen, the ring of Kerry en Dingle Peninsula met Blasket Island.

Goed maar wel verouderd

Andre,
    25-5-2017

Veel vocht tussen de ramen waardoor het uitzicht niet mooi was. Het park was voor de rest prima.

Tip het Boardingcafé aan het eind van de Beachroad in Clifden hier kan je lekker eten , drinken en genieten van een mooie zonsondergang.

Heerlijk en Fantastisch

Patrick,
    6-8-2016

Hotel = TOP, Omgeving = TOP, Eten = TOP, Zwembad/Sauna = TOP en boven alles de gastvrijheid = TOP. Een echte aanrader.

Erg leuk en verrassend en knus hotel.

Ini Hofmans,
    7-5-2016

Vlak bij de steen van Blarney die je moet kussen (wel een beetje een poppenkast en commercieel, een foto van jezelf als je die steen kust is €10!)

Het hotel is mooi en er zit een grote winkel aan vast met mooie spullen. Het is een oude textielfabriek geweest en in die stijl is het hotel ook behouden.