Reviews over accommodaties in Ierland

Prima.

Berg,
    18-8-2018

Prima hotel, met alle gemakken, schoon, en vriendelijk personeel.

Centraal gelegen

Juliette,
    23-2-2018

Schoon en netjes, prima ontbijtbuffet.

Wel zeer gedateerd, wie heeft er nog lichtbruine lakens? Maar schoon en netjes en het grote voordeel is dat het heel centraal gelegen is, zijstraat van O Connell street.

Geweldig

Melissa,
    14-1-2018

Ligging is top, personeel hulpzaam en aardig, goed schoon en voor een goede prijs

Goede prijs en een goede ligging

S_Prins,
    13-12-2017

Wij hadden het hotel ver van tevoren geboekt voor een hele goede prijs voor 1 nacht van zaterdag op zondag. Aan de rand van de actie. Op een paar 100 meter van Temple Bar maar in de slaapkamer was niets van dat alles te horen. Vriendelijk personeel, schone kamer, goed bed. Als ik weer naar Dublin zou gaan zou ik niet twijfelen en hier weer boeken. Halte van de Airlink op een paar stappen van het hotel.

Prima Hotel om Dublin te ontdekken

wyfotografie,
    19-4-2016

Heerlijk, goed en servicegericht Hotel. Goeie locatie om van daaruit Dublin te ontdekken. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.