Ierland

Reviews over accommodaties in Ierland

Fijn hotel een aanrader!

Cathleen,
    18-11-2018

Het hotel heeft een sfeervolle ( Ierse) uitstraling. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijtbuffet is zowel traditioneel als Europees. Iedere avond is er in de bar livemuziek. We hebben 2 avonden genoten van Ray Kocks wat een topper!

Het hotel ligt dicht bij het centrum en de busstops. We hebben enorm genoten van ons verblijf Een aanrader!

Fantastische locatie met een warm welkom!

Ellie Les,
    18-10-2018

Fantastische locatie met een schitterend uitzicht. Een warm welkom, bereid om uitleg te geven over wat er te doen is in de omgeving. Een plaats om heerlijk tot rust te komen en heel veel te ontdekken. Mooie wandelroutes. Tip; eigen vervoer is noodzakelijk.

Nicole,
    13-10-2018

Dat je wel een auto moet hebben en wandelschoenen! En kleding die tegen een stootje kunnen!

Heerlijk ontspannen!

Eveline,
    12-10-2018

Echt een super heerlijk verblijf, bij ontzettend lieve en gastvrije mensen! Mooie omgeving om te wandelen en daarna de pub in!

Ga zeker terug om te genieten van de gastvrijheid

Helma van essen,
    12-10-2018

Prachtig gelegen accomodatie, midden tussen de landerijen, heerlijk rustig maar voorzien van alles wat je nodig hebt