Ierland

Sorteren

Reviews over accommodaties in Ierland

top voor een stedentripje!

Rico & Eva
    25-3-2018

ik (10 jaar) en mijn papa gingen een stedentrip maken. hiervoor was dit een ideaal hotel. alleen (lekker) ontbijt had je hier, maar in de omgeving had je genoeg restaurantjes om te kunnen lunchen/avondeten. een hele hoge paal in het centrum van Dublin hielp ons de weg wijzen. ik zou het niet aanraden als je hier heen gaat voor zonvakantie e.d. heen gaat. ook de kroeg in het hotel was een beetje saai. bijna geen mensen en ook het personeel was er (bijna) nooit. wij waren met zijn tweeën dan is de ruimte wel klein maar goed te doen. badkamer was mooi. ik zou wel aanraden om een kaartspel en een paar dobbelstenen mee te nemen. anders heb je in de avond niks te doen. wij hadden een prima verblijf!

Centraal gelegen

Juliette
    23-2-2018

Schoon en netjes, prima ontbijtbuffet.

Wel zeer gedateerd, wie heeft er nog lichtbruine lakens? Maar schoon en netjes en het grote voordeel is dat het heel centraal gelegen is, zijstraat van O Connell street.

Goed maar wel verouderd

Andre
    25-5-2017

Veel vocht tussen de ramen waardoor het uitzicht niet mooi was. Het park was voor de rest prima.

Tip het Boardingcafé aan het eind van de Beachroad in Clifden hier kan je lekker eten , drinken en genieten van een mooie zonsondergang.

Goede camping

Stellingwerf
    4-7-2016

De eigenaar was zeer aardig en behulpzaam. Na een koude nacht werden ons zelfs extra slaapzakken aangeboden! Het kampeerterrein is 's nachts goed verlicht en het sanitair is schoon en voldoet. Er is een lounge waar je voor regen kunt schuilen, je telefoon kan opladen, eten kan klaarmaken en gebruik kan maken van de vriezer. Ook is er hier (beperkt) ruimte om te spelen voor kinderen. De camping voorziet aan alle basisbehoeften, maar bied niet veel extra's, wel is er schoon drinkwater.

Voor wie veel van de omgeving wil zien is dit een ideale camping, wie een camping zoekt om veel tijd door te brengen op de camping zelf, kan beter nog even verder kijken.

hele goede uitvalsbasis

italiegangers
    14-12-2014

de vakantiewoning is een rustige woonwijk gelegen, en is dus niet een echt vakantiepark. het huis is een eengezinswoning met drie slaapkamers, een ruime keuken, bijkeuken en woonkamer van alle gemakken voorzien. Het huis was schoon en netjes onderhouden. De beheerder was flexibel en goed bereikbaar. Winkels zijn echt heel erg dichtbij. het stadje kenmare is leuk en veel gezelliger dan killarney.