Goed nieuws! Alle Europese landen hebben nu code groen of geel. Lees hier wat dat betekent voor jouw vakantie.

Youghal

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Youghal

Reviews over Youghal

• 8Wilma19-01-2012

Geweldige plek om tot rust te komen

Heerlijke vakantie voor ons back to basic in een leuke cottage. Echt genieten, veel goede restaurants en mooi kustplaatsen. Een aanrader om je even terug te trekken en op te laten. Zeer vriendelijke mensen

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in november 2011

• 7M.S03-08-2008

LEUK

16-7-2008 Het huisje was goed en het uitzicht mooi. Ook het weer was goed 2 weken droog en zon. Het minpuntje was de keukeninventaris dit was minimaal. fam. Spenkelink Rijssen

Gereisd met familie in juli 2008

• 8g. elsendoorn, oosterhout05-01-2007

wij vonden youghal een bijzonder vriendelijk plaatsje. Stranden zijn voor ons niet zo interessant dus daar kunnen we eigenlijk geen oordeel over geven. We hebben een avondje in de kroeg doorgebracht met live oude jazz-muziek. Heerlijk!! De omgeving is prachtig maar wij vinden heel ierland prachtig!

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd in januari 2007

• 8ada boskamp13-08-2006

voor de 2de keer in Ierland 1ste keer in Youghal, het strand redelijk, heb er maar 1 gezien, was er maar 8 dagen, prijzen redelijk te vergelijken met Nederland. Ik vind het echt een geweldig mooi land. zou er echt nog wel een keer naar toe willen, wie weet. Ik vind Youghal best wel leuk om te winkelen, maar... wel vaak rommelig, wel knus. de mensen zijn erg vriendelijk, leuke pubs.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in augustus 2006

• 6b van Wier19-01-2005

Centrum is wat je noemt "vergane glorie" wij zaten aan de rand van het stadje in een huisje. Ierland is vrij duur. Betaalden in een Indisch restaurant ruim 80 Euro voor een heel bescheiden maaltijd.

Zelf koken is goedkoper, mede door de 'LIDL' tegen over de Tesco supermarkt.

• 1Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur