Bed and Breakfast St. George Guest House ***

Bed and Breakfast St. George Guest House ***

Bed and Breakfast St. George Guest House

We hebben een aantal aanbieders voor St. George Guest House voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast St. George Guest House in het Nederlands

In het centrum gelegen B & B gedreven door een zeer sympathiek mens. Michael Powers doet gewoon altijd zijn best om het gasten naar de zin te maken. Het is er schoon en fris, wel een klein beetje gedateerd, maar de manier waarop je geholpen wordt, maar alles meer dan goed. Voorbeeldje? Wij waren daar voor een visvakantie. Dat betekent vroeg op, om 5 uur ofzo. Maar Mr Powerrrrs zorgt gewoon met plezier voor een goed ontbijt. Ook leuk? Dat ie tranen in zijn ogen krijgt, als je een gevangen vis voor hèm mee terugbrengt. Vindt ie geweldig! 2 jaar achtereen geweest, en we absoluut nog eens!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast St. George Guest House in Wexford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast St. George Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast St. George Guest House scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.