Vakantiehuis Arthurstown New Ross

Vakantiehuis Arthurstown New Ross

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Arthurstown New Ross in het Nederlands

ideale uitvalsplek voor een visvakantie

Rob
12-1-2012

Een weekje gebivakkeerd met 4 mannen in deze particuliere vakantiewoning. Voorzien van veel privédingetjes, wat best snel een echt "thuisgevoel" veroorzaakt. Woning is van de meeste gemakken voorzien. Woonkamer met open keuken. Redelijke slaapkamer beneden en ook badkamer met toilet, wastafel en douchecabine. Boven een tweede badkamer met toilet en bad. Toiletafvoer lekte, en was verstopt: dus niet gebruiken. Eerste drol moeizaam weggespoeld, tot grote hilariteit! Daarnaast 2 slaapkamers. Ouderkamer met tweepersoonsbed en echte kinderkamer met 2 losse bedden. Ik heb het idee dat de woning weinig verhuurd wordt, gezien alle privéspullen die overal in de woning te vinden zijn. Leuke ruime tuin op het zuiden met tuinset en BBQ enzo. Prima sfeertje daar. Een groot nadeel: het huisje was eigenlijk behoorlijk vies. Voor 4 kerels niet zo'n probleem. Maar ik was blij dat ik vrouw en kinderen niet bij me had, haha. Evengoed genoten!

Gereisd Met vrienden in september 2011

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Arthurstown New Ross in Wexford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Arthurstown New Ross zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.