Bed and Breakfast Suncrest

1 review over Bed and Breakfast Suncrest in het Nederlands

moeilijk te vinden

Hans
2-11-2011

dit is een B&B waar wij hebben overnacht.

Was erg moeilijk te vinden omdat er weinig straanamen zijn op de informatie zelfs onze navigatie en google maps kon het adres niet vinden, maar erg behulpzame mensen wezen onz de weg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Suncrest in Waterford City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Suncrest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.