Hotel Quality

2006

Hotel hebben wij eind juni 2006 bezocht

angelique de kort
24-7-2006

Hotel hebben wij eind juni 2006 bezocht. Was een goed hotel, kamer lag aan de rivierzijde, leuk uitzicht, het hotel lag op loopafstand van het centrum, leuk restaurantje dicht in de buurt. Kamer was netjes, geen lawaai 's nachts, ontbijt was redelijk, niet al te luxe, kon wel wat uitgebreider.

Gereisd Anders in juli 2006

Net hotel met eigen parkeergarage

Frans en karin
18-7-2006

Net hotel met eigen parkeergarage. Ligt aan de rivier die door Waterford loopt. Centrum op loopafstand. Bediening in restaurant bij ons een beetje knullig. Groot restaurant maar bijna geen eetgasten.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality in Waterford City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.